obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone 10.5.81 Cannot download arg file
GlazigeBlik
We hebben gisteren het caiway pakket voor alles-in-een via glasvezel gekregen, en vanochtend aangesloten. Internet werkt ondertussen feilloos en snel. De Entone aangesloten en inderdaad, een sloot van firmware updates kwam meteen binnen.
Helaas, momenteel zitten we nog steeds te wachten op een reactie van het apparaat, ik ben erg benieuwd naar de functies van de entone.

Het apparaat start op, ik zie het netwerk initialiseren, synchronisatie met de service, maar dan stopt hij met de melding (in rood): "Cannot download arg file...".
Een tijd wachten (uurtje) lijkt niet te helpen, reboot (dmv 3 sec power knop ingedrukt houden) lijdt tot hetzelfde resultaat.

Iemand enig idee hoe we hier doorheen kunnen komen om eindelijk de beeldkwaliteit eens te kunnen beoordelen?
Bij voorbaat dank!
 
GlazigeBlik
Dank je voor je reactie. Natuurlijk heb ik ook getwijfeld aan alle schakels in de keten om te zien of er eentje zwak was. Uiteindelijk de meegeleverde UTP kabel direct in de 2e poort van het modem gedaan en meteen in de Entone. Alles uit gehad, opnieuw opgestart (eerst modem, dan entone) en gezien de feedback tijdens de boot kon ik zien dat het netwerk gevonden werd, tijd geset werd etc. Maar wederom dezelfde melding over de arg file in rood direct boven de text onderin. Voor de duidelijkheid, ik heb nog nooit het hoofdmenu van de entone gezien...

Ik vermoed dat er tijdens een van de eerdere updates - toen de entone nog aan de 'gewone' internetaansluiting (1) zat - wellicht iets niet compleet goed is verlopen.
Ik denk dat de volgende stap inderdaad zal zijn om Caiway te vragen de configuratie van de entone en/of activatie te controleren voor compleetheid/correctheid.

Ik heb al gezocht of er een 'hard reset' mogelijkheid was om eventueel het process opnieuw te starten, maar buiten de knop een paar seconden indrukken (normale reset/force upgrade) heb ik (nog) niets kunnen vinden.

Mocht iemand van WebCare dit bericht wellicht zien, dan zou ik graag contact opnemen ivm deze controle van activatie/configuratie.

Nogmaals bedankt voor de constructieve reactie.
 
GlazigeBlik
Op een of andere manier is het nu wel gelukt... niets gewijzigd in de configuratie, bekabeling etc. Enige verschil was 3 dagen rust?
Nou ja, het werkt en dat is het belangrijkst.

Bedankt voor alle reacties Thumbs Up.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 10.5.81 Cannot download arg file', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie