obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
entone problemen, geen beeld en geluid.
jacktheripper
Nadat het internet en de telefoon via glas aangesloten was en werkte, probeerde ik de tv encoder aan te sluiten.

afijn, alles uit gepakt, utp kabeltje erin, HDMI kabetje erin, stroom erop.

daarna de tv aangezet en het juiste HDMI kanaal geselecteerd, daarna ging het kastje updaten.
toen hij daarmee klaar was sprong hij over op om de tv zenders.

maar toen stuitte ik tegen een nogal groot probleem.
welke zender ik ook probeer, geen een heeft beeld/geluid. de informatie balk komt wel steeds tevoorschijn, en laat Zien wat er op dat moment speelt. MAAR geen beeld en geluid.

wie o wie heeft een oplossing voor mij?



ook kwam ik nog wat anders tegen, toen ik door de opties scrollde kwam ik erachter dat ik ook niet de code heb om opties aan te passen, wat een groot probleem is!!!



MVG
JackTHEripper
 
Adios
als je de stroom er effe afhaalt en weer op zet. Is dan het probleem verholpen?
 
jacktheripper
nee, ik heb de hele nacht de stekker eruit gehad, maar vanochtend deed hij ook niks.
wel heb ik een brief van caiway ontvangen met mijn klantnummer en pincode.
dus daar ga ik zometeen mee aan de slag.

mvg
JackTHEripper
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone problemen, geen beeld en geluid.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Advertentie