obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
IPTV via powerline adapter
John
Omdat ik in mijn (oud) huis op zolder niet met kabels kan komen wil ik dmv een powerline adapter IPTV daar aansluiten.
In de rest van het huis zit coax dat kan voor de overige toestellen gebruikt blijven worden. Heeft iemand ervaring met IPTV van Caiway via een powerline adapter?
Volgens de Caiwayshop is het niet mogelijk maar mij lijkt dat het zou moeten kunnen.
 
Adios
Ik heb bij aantal mensen gezien, dat IPTV over de powerline adapter uitstekend werkt, Maar het heeft alles te maken met de kwaliteit van je stroombekabeling in je huis.

Normaal als dat goed is, moet je met een powerlan die 200 mb/s aan kan probleemloos kunnen kijken.

Uiteraard is een LAN kabel gewoon het beste.
 
timothyvandijk
haal bij de dixons een powerline setje werkt het niet breng je het toch terug
 
Patrick
Ik had het niet verwacht maar vanmiddag even getest met een goedkoop powerline setje van Eminent en dat werkt in Maassluis prima.
 
John
Dat is een goed bericht, ik had de vraag ook gesteld bij Caiway via de helpdesk maar zit al twee weken op antwoord te wachten.
Het is voor mij eigenlijk de enige manier om een TV op zolder aan te sluiten. Bedankt Patrick voor de test.
 
John
Ik heb de stap maar genomen en glasvezel besteld. Samen met twee powerline adapters van Zyxel (PLA5215) werkt het perfect.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV via powerline adapter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie