obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Wie weet een mogelijkheid om opgenomen uitzendingen van de entone naar de pc over te hevelen?
musiclover
Heeft iemand de mogelijkheden onderzocht om een opgenomen tv-programma van de entone over te hevelen naar de computer? Misschien door de netwerkkabel die van het glasvezelmodem komt uit de netwerkpoort van de entone los te maken en dan via deze poort een verbinding met de router te maken? Bij coax kan je met de humax wel de opgenomen programma's naar de pc overzetten en dat zou ik bij de entone ook willen doen. Maar ik weet niet hoe.

data-full-width-responsive="true">
cawul
Regelmatig neem ik programma's op, op de Humax 5050c. Die kan ik later eventueel overhevelen naar een externe HD (Ext3 geformatteerd) en zo middels b.v. LinuxReader naar je harde schijf kopiëren (.ts bestand).
Zo kun je ze ooit, achteraf, nog eens bekijken, of eventueel bewerken.
Overigens, v.w.b. het bewerken van een .ts bestand: daar zijn niet al te veel programma's voor (ik ken alleen VideoRedo)

Hoe dan ook, helaas weer een beperking bij glasvezel. Gelukkig blijft COAX nog even beschikbaar.
=

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie weet een mogelijkheid om opgenomen uitzendingen van de entone naar de pc over te hevelen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers : 5 22 jul 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Storing op entone Storing : 1 01 jun 2019
Uitgesteld kijken Entone 515 breekt af Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 2 01 mei 2019