obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Verkeerde kabel eruit gehaald
Cees
Donderdagmorgen opnieuw alles er weer uit bij mij, was enkele weken eerder ook al eens gebeurd. Geen TV, radio, telefoon en internet. De helpdesk maar gebeld. Ze hebben toen een storingsticket aangemaakt. Wordt ik 's avonds gebeld door de beheerder van het kabelnetwerk of het goed was dat er maandag een monteur langs zou komen. Daar was ik het niet mee eens, maar even 4 dagen zonder kabel, en stond erop dat het de volgende dag, vrijdag dus, zou worden opgelost. Uiteindelijk zou er misschien vrijdag toch een monteur langs kunnen komen tussen 12 en 6 uur 's avonds. Pas om kwart voor zeven werd ik gebeld door een monteur van de vorige CAIHIA hier in H.I.Ambacht. Deze ging direct naar het verdeelkastje bij mij in de straat, had misschien al een vermoeden wat er aan de hand was. Blijkt dat de kabel van mijn woning, nr. 39 eruit gehaald was i.p.v. de kabel van woning nr. 37 van mijn buurman. Deze was gestopt met de kabel en was overgegaan naar een andere aanbieder. Als ik niet had aangedrongen had ik 4 dagen zonder kabel gezeten door zo'n dom foutje.
 
data-full-width-responsive="true">
Adios
De minachting van Caiway al dat ze durven voor te stellen dat je vier dagen zonder signaal zit. Ik vind dat behoorlijk associaal. Je betaalt tenslotte wel gewoon door.
 
Adios
Wat begrijp je er niet aan? Ieder zichzelf respecterend bedrijf haalt het niet in zijn hoofd om tegen een betalende klant te zeggen. Zit u maar lekker vier dagen zonder signaal!

Mijn mond valt open van verbijstering als ik zoiets lees.

Dit gaat gewoon alle fatsoensnormen naar je klant te buiten !
 
Caiway Webcare

Quote

Cees schreef:

Donderdagmorgen opnieuw alles er weer uit bij mij, was enkele weken eerder ook al eens gebeurd. Geen TV, radio, telefoon en internet. De helpdesk maar gebeld. Ze hebben toen een storingsticket aangemaakt. Wordt ik 's avonds gebeld door de beheerder van het kabelnetwerk of het goed was dat er maandag een monteur langs zou komen. Daar was ik het niet mee eens, maar even 4 dagen zonder kabel, en stond erop dat het de volgende dag, vrijdag dus, zou worden opgelost. Uiteindelijk zou er misschien vrijdag toch een monteur langs kunnen komen tussen 12 en 6 uur 's avonds. Pas om kwart voor zeven werd ik gebeld door een monteur van de vorige CAIHIA hier in H.I.Ambacht. Deze ging direct naar het verdeelkastje bij mij in de straat, had misschien al een vermoeden wat er aan de hand was. Blijkt dat de kabel van mijn woning, nr. 39 eruit gehaald was i.p.v. de kabel van woning nr. 37 van mijn buurman. Deze was gestopt met de kabel en was overgegaan naar een andere aanbieder. Als ik niet had aangedrongen had ik 4 dagen zonder kabel gezeten door zo'n dom foutje.


Beste Cees,

We willen graag de situatie nagaan en je compenseren voor je ongemak. Kan je via een PB je volledige adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
Cees
Bij deze nog even vermelden dat Caiway de kabelproblemen die ik had netjes heeft gecompenseerd. Clap
 
Adios
Krijg ik ook compensatie omdat ik al jaren bepaalde zenders niet kan programmeren doordat de EPG verre van compleet is ?

Caiway houdt me nu al jaren aan het lijntje met leugens, maar ik moet wel gewoon de volle mep betalen !
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verkeerde kabel eruit gehaald', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel van modem naar Entone ontvanger CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 5 24 dec 2018
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand Algemeen : 2 30 nov 2018
Eigenaar van Delta kabel wil Caiway kopen Nieuws van CaiWay : 12 06 okt 2017
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
Toekomstbeeld: Kabel is 'vol' - betalen per zender??? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 14 28 jul 2016