obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Storing en 'klantenservice'
Sanders
Wij hebben nu al een aantal weken regelmatig storing op de TV ontvangst via glasvezelnetwerk. De 'klantenservice' van Caiway is echter niet klantvriendelijk, soms ronduit brutaal en onvoldoende technisch onderlegd. Je komt er niet 'door'..... Ze werken slechts via standaard procedures, geheel niet klantgericht dus. Nu moet er een monteur langskomen (?), die kan je echter alleen op hele dagdelen bestellen, niet wanneer je dat als klant uitkomt. Staat zo'n monteur dus voor een dichte deur, dan moet je als klant met een storing de 'voorrijkosten' betalen. Hoe halen ze het in hun hoofd bij Caiway!
Weet iemand hoe je een normale afspraak met een technicus kunt krijgen? Bij voorbaat dank.
 
data-full-width-responsive="true">
jj1987
Denk je dat dit alleen bij Caiway is? Dit is bij elke provider zo. Je bent gewoon een ''nummer''. En die standaard procedure, die is er ook bij iedereen. Er zijn namelijk 9 vd 10 mensen die er met zo'n procedure wel uitkomen. En wat betreft dagdelen, dat kan niet anders. Als de monteur bij jou komt dan weet hij ook niet op de minuut na hoelang hij bij je bezig is om de fout te herstellen. Wat Roberto zegt kun je proberen. En anders kun je hier op het forum een Topic openen met een uitgebreid verslag van je storing. Er zijn hier zat mede forummers, die de moeite willen nemen om je verhaal te lezen en je storing eventueel te verhelpen waar mogelijk.
 
Caiway Webcare
Beste Sanders,

Wij vinden het vervelend dat je dit op deze manier ervaart.

De 'standaard' procedures die we doorlopen zijn testen zodat we vast kunnen stellen wat de oorzaak van een storing is. Hiermee voorkomen we tevens dat er voorrijkosten in rekening gebracht worden als er bijvoorbeeld een splitter of een kabel defect is. Dit kunnen we dan op een makkelijkere manier verhelpen door een nieuwe splitter toe te sturen. De voorrijkosten die je beschrijft worden inderdaad in rekening gebracht op het moment dat er niemand thuis is, tot op de dag zelf kun je een afspraak nog wel annuleren of verzetten als het toch niet mogelijk blijkt te zijn.

De monteurs die wij aansturen werken in regio's, zoals jj1978 beschrijft weten zij niet precies hoe lang zij bij een klant bezig zijn en welke reistijd zij precies hebben. Hierdoor kunnen wij helaas alleen afspraken inplannen op hele dagdelen. Ik kan me voorstellen dat dit vaak lastig is in verband met werk, we hebben op dit moment nog geen andere oplossing hiervoor.

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het uiteraard graag!

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
Caiway Webcare Team
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing en 'klantenservice'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opneem storing entone Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Caiway Glasvezel storing Westland eo Storing : 37 13 jun 2019
Storing op entone Storing : 1 01 jun 2019
Storing Borculo (Hambroek) Storing : 9 22 mrt 2019
EPG storing Algemeen : 6 26 dec 2018