obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Storing analoge en digitale radio Almelo
Highway
Gisteren kon ik op de oude stereo geen fatsoenlijke radiozender ontvangen. Alles laten scannen, maar een hoop geknetter en gesis. Nergens een station om fatsoenlijk naar te luisteren. Ook niet met het zenderoverzicht van CaiWay, niets beluisterbaars kunnen vinden. Zenderoverzicht_Twente_Boekje_A4+13-1-2015.pdf

Vandaag via de kanalen van de tv geprobeerd, hetzelfde resultaat. Ik kwam er trouwens achter dat de digitale radio frequenties in het overzicht niet kloppen. Er moet een 1 bij voor. NPO Radio 1 kanaal 750 moet dus worden 1750.

Hebben meer mensen in Twente/Almelo hier last van of ben ik de enigste?
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert regelmatig.

data-full-width-responsive="true">
Highway
Nee de storing is spontaan opgelost. Ik zeg wel spontaan, maar wat er achter de schermen is gebeurd weet ik natuurlijk niet.

Zondag was het me opgevallen dat de digitale radio kanalen via de tv weer prima waren. Ik had het alleen analoog nog niet getest. Dat zojuist gedaan en ook het analoge signaal is weer OK.
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert regelmatig.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing analoge en digitale radio Almelo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opneem storing entone Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Caiway Glasvezel storing Westland eo Storing : 37 13 jun 2019
Storing op entone Storing : 1 01 jun 2019
Storing Borculo (Hambroek) Storing : 9 22 mrt 2019
21-2: kan discord en radio 10 niet bereiken Storing : 3 23 feb 2019