obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
extra aansluiting voor een koptelefoon
Poekie
Sinds ik glasvezel heb, had ik een extra koptelefoon aangesloten op de scart aansluiting van de Entone. Dit ivm met slechthorendheid van mijn vrouw. De TV is aangesloten met een HDMI kabel.
Dit heeft prima gewerkt.
Door een storing van de ontvanger moest deze gereset worden.
Daarna werkte de scart aansluiting niet meer . 4 verschillende personen van de helpdesk konden dit probleem niet oplossen.
Wij zijn hierdoor ernstig gehandicapt.
Weet iemand een oplossing?

data-full-width-responsive="true">
jj1987
Kun je je koptelefoon niet op je tv zelf doen via scart of een losse versterker?

Poekie schreef:

Sinds ik glasvezel heb, had ik een extra koptelefoon aangesloten op de scart aansluiting van de Entone. Dit ivm met slechthorendheid van mijn vrouw. De TV is aangesloten met een HDMI kabel.
Dit heeft prima gewerkt.
Door een storing van de ontvanger moest deze gereset worden.
Daarna werkte de scart aansluiting niet meer . 4 verschillende personen van de helpdesk konden dit probleem niet oplossen.
Wij zijn hierdoor ernstig gehandicapt.
Weet iemand een oplossing?

jj1987
Losse koptelefoon versterker?
Of op marktplaats een 2e hands stereoversterkertje ertussen?

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'extra aansluiting voor een koptelefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Speciale decoder voor HD programma's Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. : 2 18 mrt 2019
Afstandsbediening zwart voor estone CaiWay Glasvezel modem : 2 28 jan 2019
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 17 19 jan 2019
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand Algemeen : 2 30 nov 2018