obey-robots.txt
04 December 2016, 21:20
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken

oplevering en helpdesk slecht

bertbadkuip
Vorige week na 6 dagen ipv de 5 dagen die in de brief staan alles aangesloten, helaas blijft <> knipperen, contact met de helpdesk gehad.(22 wachtenden voor me??? werkt daar maar 1 man ofzo?)
Bij huidige provider tele2 ,bijna altijd gelijk verbinding. Helpdeskmedewerker kwam met de oplossing om bekabeld alleen een pc aan te sluiten, maar dat had ik al gedaan, netboek staat nu in de meterkast om dagelijks te proberen.Er zou een ticket aangemaakt worden en contact met me opgenomen, nu 1 week verder niks gehoord zit ik weer in de wacht 18 wachtenden voor me op een werkdag om 11.00 in de ochtend??? Hoe moet dat dan wel niet gaan zo rond 18.00 uur? Is dit de normale gang van zaken bij caiway. Zo, net opgehangen er komt morgen een monteur langs,ben benieuwd
Gewijzigd door bertbadkuip op 11 september 2013, 11:47
 
Adios
De helpdesk van Caiway sluit om 17.00 uur.

Dus hoe het om 18.00 is kan je ik je zo verklappen.

Dan krijg je een bandje met de tekst: CAIWAY WIL U ZO GOED MOGELIJK VAN DIENST ZIJN EN...........MORGEN ZIJN WE ER WEER !!
 
bertbadkuip
en ik citeer "zal blij zijn als over enige tijd caiway het glasvezel netwerk moet open stellen voor andere spelers in de markt"

Open stelling helpdesk tot 17.00 is ook niet echt meer van deze tijd lijkt me.

Gelukkig loopt mijn adsl gewoon nog door dus kan bellen en gebeld worden.
De mijnheer van het bedrijf die vorige week het aansluitpunt kwam monteren heeft toen ook helemaal niet getest of mijn verbindingskastje correct werkte.

Bij oude mensen in een seniorenwijk waar de dichtheid van internet veel lager is zijn er gelijk bij het leggen van de glasvezel al aansluitingen geplaatst, en bij ons in een jonge wijk met veel jonge gezinnen heeft de meerderheid alleen een lasdoos met daarin een opgerold stuk glasvezel. Dit zegt wel iets over de strategieën van caiway denk ik dan.
prijs/snelheid is wel er goed, dus we nemen het maar voor lief en laat zolang adsl doorlopen als nodig.
 
Adios
Er is al zo vaak geklaagd over de slechte bereikbaarheid van de helpdesk, de lange wachttijden, het ondeskundige personeel, die echt zoekt op trefwoord in bestanden, welk regeltje kan ik nu het beste voorlezen.

Het is echt te erg voor woorden.

Is tegenwoordig ook een callcenterbedrijf in Tilburg die telefoontjes beantwoord voor Caiway, dus dat de kwaliteit van de antwoorden steeds beroerder wordt, is voor mij niet zo vreemd.

Wel erg voor de klant natuurlijk, maar daar heeft Caiway zich zelden iets van aangetrokken.
 
bertbadkuip
Vandaag monteur geweest, toevallig een bekende hier uit Oudenbosch, werkt nu voor koning en hartman.
De aansluiting zat op 2 ipv 1 , foutje bedankt ,gelukkig wel snel opgelost. Vorige monteur dus foutief gedaan.Er zat zelfs een grote 1 op het accespoint geplakt.
Netwerk er aangehangen, airlive router,pc1 beneden(vista) pc2 boven windows 7, div smartphones en een netbook, 1 switch en nog een router ingesteld als switch cq accespoint,dan nog een xtreamer mediaspeler en alles werkt als een tierelier.75 mbits abbo,getest op speedtest.net een upstream van rondom 81 mbits en downstream 79 mbits dus das heel erg netjes.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplevering en helpdesk slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
snelheid 4731 upload slecht Snelheid 33 04 februari 2016, 19:55
slecht internet verkeer Storing 2 06 februari 2015, 17:57
slecht tv beeld Algemeen 31 09 september 2014, 17:18
Zender weergave slecht bij zappen CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 5 09 juli 2014, 21:19
Positieve Ervaring met Microsoft Helpdesk CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 1 11 juni 2014, 11:32
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Sandwedge01:01:17
| Highway01:09:53
| erickiel01:54:06
| greg02:12:45
| jj198704:23:26
| Mario04:27:27
| Bordewolf04:30:29
| ghijs04:34:09
| markmart05:27:59
| popmart197006:56:51
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.