obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
oplevering en helpdesk slecht
bertbadkuip
Vorige week na 6 dagen ipv de 5 dagen die in de brief staan alles aangesloten, helaas blijft <> knipperen, contact met de helpdesk gehad.(22 wachtenden voor me??? werkt daar maar 1 man ofzo?)
Bij huidige provider tele2 ,bijna altijd gelijk verbinding. Helpdeskmedewerker kwam met de oplossing om bekabeld alleen een pc aan te sluiten, maar dat had ik al gedaan, netboek staat nu in de meterkast om dagelijks te proberen.Er zou een ticket aangemaakt worden en contact met me opgenomen, nu 1 week verder niks gehoord zit ik weer in de wacht 18 wachtenden voor me op een werkdag om 11.00 in de ochtend??? Hoe moet dat dan wel niet gaan zo rond 18.00 uur? Is dit de normale gang van zaken bij caiway. Zo, net opgehangen er komt morgen een monteur langs,ben benieuwd
Gewijzigd door bertbadkuip op 11 september 2013, 11:47
 
Adios
De helpdesk van Caiway sluit om 17.00 uur.

Dus hoe het om 18.00 is kan je ik je zo verklappen.

Dan krijg je een bandje met de tekst: CAIWAY WIL U ZO GOED MOGELIJK VAN DIENST ZIJN EN...........MORGEN ZIJN WE ER WEER !!
 
bertbadkuip
en ik citeer "zal blij zijn als over enige tijd caiway het glasvezel netwerk moet open stellen voor andere spelers in de markt"

Open stelling helpdesk tot 17.00 is ook niet echt meer van deze tijd lijkt me.

Gelukkig loopt mijn adsl gewoon nog door dus kan bellen en gebeld worden.
De mijnheer van het bedrijf die vorige week het aansluitpunt kwam monteren heeft toen ook helemaal niet getest of mijn verbindingskastje correct werkte.

Bij oude mensen in een seniorenwijk waar de dichtheid van internet veel lager is zijn er gelijk bij het leggen van de glasvezel al aansluitingen geplaatst, en bij ons in een jonge wijk met veel jonge gezinnen heeft de meerderheid alleen een lasdoos met daarin een opgerold stuk glasvezel. Dit zegt wel iets over de strategieën van caiway denk ik dan.
prijs/snelheid is wel er goed, dus we nemen het maar voor lief en laat zolang adsl doorlopen als nodig.
 
Adios
Er is al zo vaak geklaagd over de slechte bereikbaarheid van de helpdesk, de lange wachttijden, het ondeskundige personeel, die echt zoekt op trefwoord in bestanden, welk regeltje kan ik nu het beste voorlezen.

Het is echt te erg voor woorden.

Is tegenwoordig ook een callcenterbedrijf in Tilburg die telefoontjes beantwoord voor Caiway, dus dat de kwaliteit van de antwoorden steeds beroerder wordt, is voor mij niet zo vreemd.

Wel erg voor de klant natuurlijk, maar daar heeft Caiway zich zelden iets van aangetrokken.
 
bertbadkuip
Vandaag monteur geweest, toevallig een bekende hier uit Oudenbosch, werkt nu voor koning en hartman.
De aansluiting zat op 2 ipv 1 , foutje bedankt ,gelukkig wel snel opgelost. Vorige monteur dus foutief gedaan.Er zat zelfs een grote 1 op het accespoint geplakt.
Netwerk er aangehangen, airlive router,pc1 beneden(vista) pc2 boven windows 7, div smartphones en een netbook, 1 switch en nog een router ingesteld als switch cq accespoint,dan nog een xtreamer mediaspeler en alles werkt als een tierelier.75 mbits abbo,getest op speedtest.net een upstream van rondom 81 mbits en downstream 79 mbits dus das heel erg netjes.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oplevering en helpdesk slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Entone functioneert slecht Hardware instellingen : 11 29 mei 2017
snelheid 4731 upload slecht Snelheid : 30 04 feb 2016
slecht internet verkeer Storing : 2 06 feb 2015
slecht tv beeld Algemeen : 31 09 sep 2014
Advertentie