obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Slechte Communicatie CAIWAY
esther67
In Juni werd er bij mij glasvezel in de straat gelegd. CAIWAY stuurde flyers rond dat glasvezel spoedig zou worden opgeleverd. Verwacht werd per september 2013. Aangezien mijn abonnement bij Tele2 in september afliep, overgestapt. Eerst naar een alle-in-1 pakket, wat automatisch zou worden overgezet naar glasvezel. Ik vond het al vreemd dat ik 5 aparte brieven van CAIWAY kreeg voor mijn aanmelding. Domper was dat bleek dat pas in het voorjaar 2014 glasvezel beschikbaar zou zijn. En ook dat mijn Coax-aansluiting niet meer in mijn huis te vinden was. Per 1 augustus de CAIWAY spullen ontvangen en 6 augustus het modem teruggestuurd met de brief erbij dat ik het abonnement annuleer. Ook op 6 augustus de klantservice gebeld dat ik af zou zien van het abonnement. Dat was akkoord (recht van 7 dagen). Na 3 weken, had CAIWAY mijn telefoon afgesloten. En was ik niet meer te bereiken. Daar kwam ik achter door de klantenservice van TEle2. Die er uiteindelijk achterkwam dat CAIWAY nummerbehoud in werking had gezet. Het duurt dan nog eens 10 dagen voordat ik weer bereikbaar zou zijn. En 23 augustus werd automatisch een bedrag van 50 euro afgeboekt van mijn rekening. 26 augustus weer gebeld naar de klantenservice. (na ruim een half uur in de wachtrij). Die gaf aan dat dat inderdaad een fout was. Mijn afzegging stond wel geregistreerd op 6 augustus, maar geen einddatum. Bedrag zou worden teruggestort. Natuurlijk nog niets ontvangen. Via de bank laten terugstorten en vandaag krijg ik een aanmaning van CaiWAY in de bus inclusief incassokosten.

IK WORD ZO MOE VAN DIT SOORT ORGANISATIES!!!!
Slecht telefonisch bereikbaar, en als je ze eindelijk te pakken hebt, doen ze NIET wat ze beloven.
Ik vind dat ik recht op schadevergoeding heb voor gedane leed!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte Communicatie CAIWAY', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie