obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
glasvezel abbo standaard maassluis
Migow
Tijdje geleden glas start besteld en stond ook op email en bij bestelling GRATIS HD ontvanger.
Pakket gekregen zonder HD ontvanger.
Klantenservice gebeld en hem verteld dat ik deze niet gekregen had.
Veel heen en weer gepraat, maar had NOOIT een HD ontvanger eerder ontvangen van CAiway. Ik heb er zelf een aangeschaft via redcoon, maar in hun voorwaardes wordt nu alle apparatuur in bruikleen gegeven. Dus heb er recht op klaar uit!
De meneer aan de lijn kwam er niet uit en zei tegen mij dat ik het online formulier maar moest invullen
.
Dit gedaan en ticketnummer gekregen.
Na 1,5 week maar eens via twitter gevraagd wat de status was

Dit was het antwoord na 20 minuten:
Je mail stond nog uit bij de administratie maar deze hebben wij nu behandeld. De HD ontvanger word opgestuurd. ^AH

2 dagen later heb ik de HD ontvanger ontvangen.

Dussssssssss caiway meet gewoon met 2 maten. Jullie hebben er recht op als jullie nooit eerder er 1 hebben ontvangen.
Ik zou het er niet bij laten zitten en een klacht indienen.

Succes
 
dekneet
ron

jouw bestelling ziet er hetzelfde uit als de mijne,heb hetzelfde pakket
hier staat toch duidelijk de HD digitale ontvanger en niet de interactieve ontvanger

gaat dus bij meer mensen zo,dacht dat het alleen bij mij was
 
Adios
Welnee, dit is typisch Caiway. Dingen beloven en daarna niet nakomen.
 
dekneet
Op twitter dan maar mijn ongenoegen kenbaar gemaakt,kijken of dat helpt
Kwam er vandaag ook achter dat ik geen filmnet en de extra zender,s niet meer kan bekijken met gebruik van de smartcard,die volgens mijn caiway wel in de lijst staan,ook na reset van card en pincode geen werking
Zullen denk de smartcard wel geannuleerd hebben
Wederom een mail gestuurd,over het niet naleven van de voorwaarden en het niet leveren van de HD ontvanger die in het pakket zou moeten zitten

Jammer dat ik er een jaar aan vast zit,maar ga kijken of ik ervan af kan , heb een jurist via mijn werk , die ziet mogelijkheden om te annuleren omdat ze de voorwaarden die ze zelf stellen niet nakomen naar de klant
Hij zegt ook dat er nergens staat dat bestaande klanten deze ontvanger niet krijgen,hij vind het misleidend omdat het wel in de aanvraag staat

wacht af hoe ze reageren op mijn mail
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel abbo standaard maassluis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie