obey-robots.txt
11 December 2016, 01:17
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

HUMAX IR-FOX-Z LOADER

leuro
Ondervind sinds kort steeds meer problemen met mijn ontvanger voor de coax
vanavond (27-08 ) is ie wel 10x vastgelopen, enige wat dan nog helpt is de stroom eraf.
het lukt caiway zelfs een goed werkend product naar de gallemiezen te helpen...bedankt caiway.

WERKTE ALTIJD NAAR BEHOREN!!!

Deze decoder, humax IR-FOX-Z LOADER, in de caiway shop in krimpen gekocht, zal toch niet dat ie naar een jaar
al aan vervanging toe is zeker!!!

leuro
En dat is nummer 11.......AngryMadAngryMad

Adios
Heb je wel de laatste firmware erop staan, Leuro ?

leuro
als ik ga kijken voor nieuwe software dan zegt ie dat alles up to date is.

heb het idee dat caiway aanhet rommele is met het netwerk...nooit ergens last van
gehad met coax.

leuro
@robert038 je zou zeggen dat werkzaamheden op het glasnetwerk geen gevolgend zounhebben vokr de coax.

ik ben benieuwd m.b.t. de 48 zenders op me Android. ...zal toch niet zomaar in een keer werken Wink WinkWink

Is d app al te downloaden in de play store???

leuro
ik ben ook continue zenders uit mijn "favorieten" kwijt...hoogste irritant!!!

tvalien
Helemaal waar!
Ook ik heb nu, na precies een jaar, telkens dat het op een zender vast loopt. Niet altijd en heel onregelmatig. Alleen inderdaad helpt het van de stroom af te halen en op te starten. Vreemd dat aanzetten werkt met de knop op het apparaat en niet op de afstandsbediening. Dat gedoe met de afstandsbediening schijnt vaker voort te komen bij Humax. Mijn buurman heeft een oude humax en daar werkt de aan/uit knop op de afst. bediening ook al niet meer. Echt een Humax euvel?

leuro
het euvel duurt dus nog steeds voort, als de decoder vast loopt dan is het enige wat nog werkt de stroom er vanaf halen.
het is niet echt een probleem met de afstandsbediening oid. ben er wel achter dat als ik een programma kijk en dan op de
"INFO" knop druk van de afstandsbediening om even te kijken waar het programma over gaat de decoder direct vastloopt.
heeft altijd prima gewerkt digitale tv via de coax maar nu zeker te druk met de glasvezel netwerk upgraden??

tvalien
Inderdaad!! Ook mijn decoder (IR-FOX-Loader) heeft hetzelfde euvel. Vastloper bij gebruik infoknop. Ik vind het een raadsel, waarom de ene zender na een paar minuten "bevriest" en bij andere zenders, zoals Film1, geen vastloper krijgen. Zou het dan toch te maken hebben met glasvesel? Ik heb gewoon coaxaansluiting. Wel is Ijsselstein bekabeld met glaskabel, maar ik heb het (nog) niet aangesloten. Zou het technisch zo kunnen zijn dat bij minder signaal een zender meteen bevriest op dat kanaal en de decoder daar niet mee overweg kan, zoals resetten zonder stroomonderbreking? Allemaal knap waardeloos overigens....

leuro
Ik heb idd beide...in de woonkamer digitale tv via glasvezel en daar heb ik geen problemen, afkloppen, maar omdat je maar op 1 tv via
glasvezel kan kijken bij caiway werden we gedwongen voor de rest van de tv's een kastje te kopen in de caiway shop. En nu heb ik de dus
sinds een paar weken problemen met de decoder over de coax. Enige antwoord wat je krijg is heb je de stroom er 30sec vanaf gehaald...
zet hem terug naar fabrieksinstellingen enz. enz. Lang verhaal kort, bent nog geen stap veder en caiway maakt het niet zoveel uit,
Is al jaren het geval in krimpen (Loenen). Wordt tijd denk dat ze overgenomen worden door een echt bedrijf!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HUMAX IR-FOX-Z LOADER', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met HDMI Humax IRHD 5300C Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 22 21 juni 2016, 23:44
Humax 5050 gaat dagelijks vanzelf aan Digitale radio of televisie storing 15 23 september 2015, 00:25
Humax 5200 Firmware Firmware 5 08 juni 2015, 06:46
HUMAX iHDR-5050c Decoders van derden voor digitale radio en tv. 4 15 maart 2015, 19:11
Humax 5300C, DLNA (mediabestandsuitwisseling) Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 3 27 februari 2015, 20:19
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage01:50:10
| Highway01:59:24
| Piedrodim02:24:48
| 2fast4u04:04:48
| arievree04:29:38
| erickiel04:53:53
| vossoft05:28:41
| GianiV07:49:26
| Bordewolf09:20:29
| flipje17:11:26
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.