obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
activeren
tpkriek
Ik heb alles ook in 3en binnen van caiway dus ik denk even activeren nou zoals gewoonlijk bij caiway vergeet het maar vrijdag 2 uur lang aan de telefoon gehangen eerst met de eerste lijn een half uur!!! toen werd ik doorverbonden naar de tweede lijn die konden meer zeiden ze!!! 1uur in de wacht gestaan maar kwam niets verder hij heeft beloofd dat ik zaterdag door hun zelf geactiveerd zou worden maarja caiway kennende er is natuurlijk niets gedaan!!!
hebben meer mensen hier last van of een oplossing?

mijn pc zegd dat ik geen toegang krijgt naar de dsn server?

tpkriek
 
Adios
Heb je alles al een keer een half uurtje van de stroom afgehaald ?
 
tpkriek
o ja sorry ik heb het al opgelost mijn ipv6 (TCP?IPv6) en ipv4 (TCP/IPv4) op automatisch gezet en
toen kon ik op de activatie pagina komen.
maar bedankt tpkriek
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Glasvezel activeren? aanvragen? SCHIEDAM Klacht over CaiWay/Delta : 11 25 jun 2015
Tweede smartcard activeren Digitale radio of televisie storing : 11 04 feb 2014
Klacht over activeren glas in Kudelstaart Klacht over CaiWay/Delta : 35 24 aug 2013
Nieuwsgroep activeren Algemeen : 5 08 jul 2013
Advertentie