obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Heeft Caiway de Entone afgeschreven?
dekneet
hahaGrin inderdaad

even een vraag jij hebt ook de Entone ontvanger !! in mijn oude samsung had ik een smartcard zitten voor mijn extra zender pakket

hoe ram ik die in de Entone ??
 
Dazzling
laat webcare hier maar eens op reageren! ze lezen immers mee!
 
Adios
Je hebt het antwoord van Caiway webcare toch gelezen? Caiway blijft bij de Entone. Vind het blijkbaar zelf een geweldig apparaat!
 
maanmist
Gisteravond ook een frozen meegemaakt. Niet qua beeld maar met de ab.
Maar dan doet dat ding ook direct niets meer.
Eerst verscheen er een soort * links boven in beeld. Daarna kan je drukken en gooien wat je wil maar de ab reageert nergens meer op.
Alleen de stroom eraf halen, en de stroom er weer op voor de verkeerd denkenden onder ons Smile, hielp eigenlijk.
Gewijzigd door maanmist op 28 augustus 2013, 07:29
 
Adios
Caiway heeft het probleem opgelost voor de Entone. Iedereen krijgt een schakelaar die je tussen de stekker en het stopcontact plaatst, waardoor de Entone automatisch iedere 8 uur even van de stroom wordt afgehaald.
Het resultaat is dat de Entone als hij vast zit, vanzelf weer lostkomt en dat hij minder warm wordt omdat hij even kan afkoelen.
 
rayblo

Quote

4K schreef:

Caiway heeft het probleem opgelost voor de Entone. Iedereen krijgt een schakelaar die je tussen de stekker en het stopcontact plaatst, waardoor de Entone automatisch iedere 8 uur even van de stroom wordt afgehaald.
Het resultaat is dat de Entone als hij vast zit, vanzelf weer lostkomt en dat hij minder warm wordt omdat hij even kan afkoelen.


Sorry maar dit is toch een vage oplossing?

3 keer per dag 90 keer per maand zal de Entone dus opnieuw opgestart worden. 1080 keer per jaar.
Wie verzint zoiets? Dit kan nooit goed wezen voor de hardware, je zet je eigen pc toch ook niet 90 keer per maand aan en uit?
 
Adios
Ja, maar vaagheid is Caiway niet vreemd is mij meermaals gebleken.Smile
 
Dazzling
Lekker als je net te zit te kijken Smile


Quote

4K schreef:

Caiway heeft het probleem opgelost voor de Entone. Iedereen krijgt een schakelaar die je tussen de stekker en het stopcontact plaatst, waardoor de Entone automatisch iedere 8 uur even van de stroom wordt afgehaald.
Het resultaat is dat de Entone als hij vast zit, vanzelf weer lostkomt en dat hij minder warm wordt omdat hij even kan afkoelen.
 
Htr

Quote

Caiway Webcare schreef:

Bij deze een bericht vanuit Caiway.

Wij leveren geen Airties 7210 en we zijn ook niet van plan de Entone te vervangen door deze of een andere ontvanger.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout


Zorg dan dat die het goed doet jullie verhuuren die rommel toch
 
Htr

Quote

Htr schreef:

Quote

Caiway Webcare schreef:

Bij deze een bericht vanuit Caiway.

Wij leveren geen Airties 7210 en we zijn ook niet van plan de Entone te vervangen door deze of een andere ontvanger.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout


Zorg dan dat die het goed doet jullie verhuuren die rommel toch

Vanavond al weer 2 keer opnieuw opgestart
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heeft Caiway de Entone afgeschreven?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie