obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Heeft Caiway de Entone afgeschreven?
Adios
Het bericht staat nog steeds op Tweakers hoor.
 
Caiway Webcare
Bij deze een bericht vanuit Caiway.

Wij leveren geen Airties 7210 en we zijn ook niet van plan de Entone te vervangen door deze of een andere ontvanger.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ‘t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Dazzling
Dan gaan we hopen dat er met nieuwe updates er veel problemen verholpen gaan worden.
En dat de temperatuur wat lager gezet kan worden. Deze is gemeten nadat de entone meer dan 12 uur standby heeft gestaan en niets heeft opgenomen (en ook niet in de zon staat)





BSrt5zNCQAAGOP5
 
Htr
dan moeten jullie eens zorgen dat de entone goed gaat werken wand volgens mij betalen de mensen er genoeg voor en als je iets uitlevert moet je zorgen dat het werkt
 
gamespel
BAGGER!!!!

Dit is in één woord de Entone, waar wij wel voor betalen GVD (en GVD is nog zachtjes uitgedrukt).

Neem dat ding terug en geef de klanten korting GVD (en GVD is nog wederom zachtjes uitgedrukt).
 
Adios
Mijn mond valt open van verbazing over de lichtvoetigheid waarmee Caiway de problemen van de Entone onder het tapijt probeert te vegen, maar wel ondertussen de volle mep vraagt.


Schandalig en respectloos vind ik dit als je zo met je klanten omgaat.

Snap tevens niet waarom Boner op Tweakers dan wel zegt een Airties 7210 te hebben. Liegt Caiway of liegt Boner?
 
Dazzling
heb ook nog even gemeten na een paar uur aan gestaan te hebben en toen was de temperatuur maar liefst 44,4 graden, nog maar een paar graden en ik ken terwijl ik tv kijkt me pizza verwarmen Smile

maar alle gekheid op een stokje, hebben meer mensen last van dat die Entone zo warm wordt, en gelijk een vraag aan Caiway: is dat normaal?

558578_707550115928119_963369430_n

Quote

Dazzling schreef:

Dan gaan we hopen dat er met nieuwe updates er veel problemen verholpen gaan worden.
En dat de temperatuur wat lager gezet kan worden. Deze is gemeten nadat de entone meer dan 12 uur standby heeft gestaan en niets heeft opgenomen (en ook niet in de zon staat)





BSrt5zNCQAAGOP5
 
Dazzling
ik snap niet waarom die hd niet gewoon uitgaat bij standby en alleen aan moet staan als er een opname geactiveerd moet worden tijdens standby

ben ook wel eens nieuwsgierig wat het verbruik is tijdens standby stand, maar dat ga ik ook een keer meten....
 
dekneet
vanavond het glas pakket op de kabel,s gezet ging snel en makkelijk.
wat mij ook opviel was dat de entone ontvanger na het instaleren en kijken of hij werkt na 15 minuten al bijna gaar was
nu werk ik bij de brandweer en ben ik wel wat gewend, maar dit geeft mij wel te denken, zeker na dat ik de temperatuur gezien heb hier op dit blog

mocht het fout gaan , weten we waar het aan zou kunnen liggen
 
Dazzling
brandblusser staat er naast Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heeft Caiway de Entone afgeschreven?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie