obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Het open kanaal FOX bij Caiway per 19 augustus?
Adios
CaiWay: nog geen nieuwe overeenkomst met FOX Sports
Kabelaar CaiWay heeft nog geen nieuwe overeenkomst gesloten met FOX Sports. Het ziet er naar uit dat abonnees van CaiWay komend weekeinde nog geen voetbal kunnen kijken via FOX Sports International. FOX Sports Eredivisie wordt op basis van een tijdelijke overeenkomst doorgegeven. Ook is het niet duidelijk of het "open kanaal" FOX dat vanaf 19 augustus met haar uitzendingen begint via CaiWay kan worden bekeken.


http://derotsmedia.com/2013/08/01/interim-overeenkomst-fox-en-caiway/
 
The red rooster
Ik heb het totaal pakket voetbal van de Cai. Dat is Eredivisie Live (nu dus Fox Sport) en Sport 1. Sport 1 wordt door Fox Sport International uitgekleed door o.a. het Engelse voetbal van hen over te nemen. En Eredivisie Live had 4 kanalen en nu als Fox Sport maar 3.
Dus als Fox Sport International niet in het pakket wordt opgenomen verwacht ik dat het tarief voor Sport1 (of het voetbalpakket) naar beneden wordt bijgesteld.
Of ben ik een "beetje" te naïef? Wink
Gewijzigd door The red rooster op 16 augustus 2013, 18:16
 
Adios
De HD versie ?
 
The red rooster
Fox Nl boeit me niet. Series en films voor een andere liefhebber.
Het gaat mij om Fox Sport Internationaal waar nu o.a. de Engelse wedstrijden te zien zijn die voorheen bij Sport 1 waren ondergebracht.
 
Dazzling
dat wordt genieten!



The Simpsons telt inmiddels 24 seizoenen en is met meer dan 500 afleveringen de langstlopende comedyserie op televisie. Het allernieuwste vierentwintigste seizoen is vanaf 25 augustus elke zondag om 18.20 uur voor het eerst in Nederland te zien op FOX!





Op werkdagen wordt seizoen 20 uitgezonden, elke doordeweekse dag vanaf 18.30 uur vier afleveringen.
 
Solaris

Quote

robert038 schreef:

Quote

4K schreef:

CaiWay: nog geen nieuwe overeenkomst met FOX Sports
Kabelaar CaiWay heeft nog geen nieuwe overeenkomst gesloten met FOX Sports. Het ziet er naar uit dat abonnees van CaiWay komend weekeinde nog geen voetbal kunnen kijken via FOX Sports International. FOX Sports Eredivisie wordt op basis van een tijdelijke overeenkomst doorgegeven. Ook is het niet duidelijk of het "open kanaal" FOX dat vanaf 19 augustus met haar uitzendingen begint via CaiWay kan worden bekeken.


http://derotsmedia.com/2013/08/01/interim-overeenkomst-fox-en-caiway/


Twitter caiway

De zender FOX NL zal maandag bij Caiway live gaan op kanaal 20 in het basis pakket. ^AH


Da's mooi! Komt dan ook gelijk FoxKids weer terug? (kinderblok van Fox als ik het goed heb)
 
twillco
Ik zie kanaal 20 ? waarom geen melding op de gewone site hier van ?Sad
 
Adios
Omdat Caiway slecht is in communiceren naar zijn klanten.
Dat weet je nu toch wel ?
 
twillco

Quote

4K schreef:

Omdat Caiway slecht is in communiceren naar zijn klanten.
Dat weet je nu toch wel ?


Tja....gemiste kansen ;-)
 
Adios
FOX is al begonnen met uitzenden van promo's op zijn kanaal.
Zitten hele goede series tussen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het open kanaal FOX bij Caiway per 19 augustus?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie