obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Zender FOX die start op 19 augustus pakt uit met bekroonde hitseries
Adios
De nieuwe tv-zender FOX, die op 19 augustus begint met uitzenden, pakt uit met diverse hitseries, die al meerdere prestigieuze prijzen in de wacht hebben gesleept. Dat heeft FOX laten weten. Op de eerste uitzenddag wordt afgetrapt met het eerste seizoen van zombieserie The Walking Dead, waarvan elke maandag om tien uur ‘s avonds twee afleveringen worden uitgezonden. Maar later volgt meer. “Het allernieuwste vierde seizoen zal ook op FOX in première gaan“, kondigt de zender aan.

Op de overige weekdagen volgen de eerste seizoenen van The Bridge (dinsdag), Ripper Street (woensdag), Da Vinci’s Demons (donderdag) en Touch (vrijdag), steeds om 20.30 uur. “Een aantal van deze series hebben diverse prestigieuze prijzen en verscheidende nominaties in de wacht gesleept”, weet FOX.

The Walking Dead is een serie over het overleven in een wereld omgeven door vleesetende zombies, The Bridge gaat over een politie-eenheid bij de grens tussen de VS en Mexico en Ripper Street draait om de beruchte Londsense moordenaar Jack the Ripper.

Da Vinci’s Demon volgt het verhaal van Da Vinci, één van ‘s werelds grootste genieën tijdens zijn turbulente jeugd in Renaissance Florence. En in Touch ontdekt Kiefer Sutherland dat zijn zoon in de serie de toekomst kan voorspellen.

De kijker wordt op zondag nog eens getrakteerd op het allernieuwste 24ste seizoen van The Simpsons. De populaire televisiereeks heeft maar liefst meer dan honderd prijzen in de wacht gesleept, waaronder 27 Emmy Awards en 27 Annie Awards.


http://www.mediacourant.nl/?p=157077
 
mcnicos
[quote]4K schreef:

De nieuwe tv-zender FOX, die op 19 augustus begint met uitzenden, pakt uit met diverse hitseries, die al meerdere prestigieuze prijzen in de wacht hebben gesleept. Dat heeft FOX laten weten. Op de eerste uitzenddag wordt afgetrapt met het eerste seizoen van zombieserie The Walking Dead, waarvan elke maandag om tien uur ‘s avonds twee afleveringen worden uitgezonden. Maar later volgt meer. “Het allernieuwste vierde seizoen zal ook op FOX in première gaan“, kondigt de zender aan.

Op de overige weekdagen volgen de eerste seizoenen van The Bridge (dinsdag), Ripper Street (woensdag), Da Vinci’s Demons (donderdag) en Touch (vrijdag), steeds om 20.30 uur. “Een aantal van deze series hebben diverse prestigieuze prijzen en verscheidende nominaties in de wacht gesleept”, weet FOX.

The Walking Dead is een serie over het overleven in een wereld omgeven door vleesetende zombies, The Bridge gaat over een politie-eenheid bij de grens tussen de VS en Mexico en Ripper Street draait om de beruchte Londsense moordenaar Jack the Ripper.








Da Vinci’s Demon volgt het verhaal van Da Vinci, één van ‘s werelds grootste genieën tijdens zijn turbulente jeugd in Renaissance Florence. En in Touch ontdekt Kiefer Sutherland dat zijn zoon in de serie de toekomst kan voorspellen.

De kijker wordt op zondag nog eens getrakteerd op het allernieuwste 24ste seizoen van The Simpsons. De populaire televisiereeks heeft maar liefst meer dan honderd prijzen in de wacht gesleept, waaronder 27 Emmy Awards en 27 An



Dat is heel mooi, maar volgens mij heeft, hoe kan het ook anders, caiway alleen een akkoord over het voetbal en niet over de rest. wederom als enige. Net zoals HBO
 
Adios
Ik ga er vanuit dat Caiway, FOX gewoon in HD in het basispakket gaat doorgeven, net zoals de andere aanbieders.
 
mcnicos

Quote

robert038 schreef:

Quote

4K schreef:

Ik ga er vanuit dat Caiway, FOX gewoon in HD in het basispakket gaat doorgeven, net zoals de andere aanbieders.


Reactie op twitter van Webcare inzake FOX

De onderhandelingen met FOX lopen nog. Wij hebben hier nog geen informatie over. ^AH

Think ===============================================Wait


Kortom, net zoals HBO, kunnen we ook FOX op onze buik schrijven:O
 
Adios
Lijkt me uitgesloten. Iedere avond Fox Sport magazine of zoiets op een open kanaal, Caiway kan het niet maken dit open net te negeren lijkt me.
 
mcnicos

Quote

4K schreef:

Lijkt me uitgesloten. Iedere avond Fox Sport magazine of zoiets op een open kanaal, Caiway kan het niet maken dit open net te negeren lijkt me.


Caiway kan het toch ook niet maken om als enige kabelaar geen HBO door te geven en toch doen ze het.
caiway is wel weer de enige waar nog geen akkoord mee is tot op heden, heb vandaag nog contact gehad met Fox hierover.

Hoop dat deze kleine speler gauw wordt overgenomen zodat we weer, net zoals de rest van Nederland, voorop lopen met alles ipv lichtjaren achter.
 
Adios
IK denk dat Caiway meer uit het vuur wil slepen. Wat dacht je van de HD versie van Foxlife HD ?

Dat kanaal bieden Ziggo en UPC ook al jaren aan. Wij moeten het nog steeds doen met de SD versie.
 
Solaris

Quote

robert038 schreef:

Quote

4K schreef:

Ik ga er vanuit dat Caiway, FOX gewoon in HD in het basispakket gaat doorgeven, net zoals de andere aanbieders.


Reactie op twitter van Webcare inzake FOX

De onderhandelingen met FOX lopen nog. Wij hebben hier nog geen informatie over. ^AH

Think ===============================================Wait

Pffffff, onderhandelen........ ja uuuuh, gewoon DOORGEVEN die hap! I want my FOX!
 
Adios
Nou ja, er komt drie keer per dag een voetbalprogramma op en landelijke concurrenten zoals KPN en Telfort geven de zender wel door.

Dus Caiway zal wel veel telefoontjes over zich heen krijgen als vanaf morgen de zender niet wordt doorgegeven.
 
pugg
Komt het nu wel of komt het nu niet?PC
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zender FOX die start op 19 augustus pakt uit met bekroonde hitseries', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Zender 701 Demokanaal Interactieve TV, Pay Per Event : 1 24 apr 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Advertentie