obey-robots.txt
03 December 2016, 03:23
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

glasvezel in aalsmeer en kudelstaart

joey123
zijn er al mensen in Aalsmeer of kudelstaart die op het
glasvezelnet van caiway zitten !!!!!!

kunnen jullie hier je ervaringen delen wat niet en wel
goed is bijvoorbeeld de internet snelheid enz enz

DeStroot
Yep. Donderdag 11 juli om 16.00 uur het installatiepakket ontvangen. Om 18.00 uur internet en iptv operationeel. Ik heb de 300 Mb-verbinding. In werkelijkheid haal ik een download van 315 en een upload van 325 (?!).

Alles werkt naar behoren. Ik had alleen geen klantcode gekregen van Caiway, dus mijnCaiway activeren gaat nog even duren.

Wat me opvalt is dat je (blijkbaar) niets kunt configureren aan het Genexis glasvezelmodem en dat daar dus ook geen firewall of portforwarding ingesteld kan worden. De Entone settopbox is een specifieke configuratie voor Caiway, je hebt niet de standaardsoftware.

De Stroot

DeStroot
Optimizer,

Goed lezen. Het gaat niet om de activeringscode. Het gaat om de klantcode. Ik kan geen account aanmaken bij Caiway voor mijnCaiway. Administratief slordig, maar de verbinding werkt prima.

Een PC met firewall en virusscanner is (voor mij volstrekt) onvoldoende. Hou het er op dat ik ervaring heb in de IT-security wereld. De beste botnets bestaan uit pc's die alleen met een firewall en een virusscanner zijn uitgerust. Direct na het glasvezelmodem heb ik een dedicated firewall is aangesloten om de belangrijkste bedreigingen tegen te gaan.

Het verbaast mij dat een provider de verantwoordelijkheid en de beveiliging van een internetverbinding bij de eindgebruiker neerlegt. Dat lijkt mij niet wenselijk, vandaar dat ik de aanname doe dat Caiway zelf maatregelen heeft genomen. Wellicht kan iemand van Caiway dat bevestigen?

Laat onverlet dat de eindgebruiker altijd zelf een adequete firewall, een actuele virusscanner en een bijgewerkt besturingssysteem met bijgewerkte browser dient te hebben. Op u komt het aan.

Cool

Htr
Hier in kudelstaart alles in 1 glas geïnstalleerd en werkt goed , geen problemen ondervonden .
Cat 6a kabel had ik al gemaakt in bestaande buizen naar elk vertrek 2 kabels, in de meterkast een patchpaneel gemaakt zo dat je later kan bepalen wat voor signaal er over gaat .

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'glasvezel in aalsmeer en kudelstaart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
glasvezel modem / converter CaiWay Glasvezel modem 10 11 november 2016, 09:22
hoge telefoon tarieven glasvezel Wat verandert er? 3 19 oktober 2016, 13:08
glasvezel airties tv apparaat Algemeen 4 25 augustus 2016, 21:09
Newbee glasvezel Algemeen 14 26 juli 2016, 23:29
Vanaf 2016 meer aanbieders op glasvezel in Krimpen en Loenen CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 55 22 juni 2016, 21:57
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway04:13:39
| ghijs04:27:39
| flipje05:45:36
| 2fast4u06:10:01
| erickiel06:40:55
| vossoft08:05:20
| Murgen08:32:30
| Bordewolf09:27:17
| arievree18:01:12
| osuijk18:16:52
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.