obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe glasvezelpakketten per 11 juni 2013. 10 euro p/m goedkoper.
Adios
Caiway hoopt dat veel klanten niet zien hoe ze via een omweg de prijs met grote stappen verhoogt.

In welk pakket komt nu BBC2 HD eigenlijk?
 
maanmist
Ben wel benieuwd welke router er al dan niet gratis bijzit.
Als je bij een volgende snelheidsverhoging weer aan een andere router moet schiet het nog niet op.
 
maanmist

Quote

robert038 schreef:

Quote

maanmist schreef:

Ben wel benieuwd welke router er al dan niet gratis bijzit.
Als je bij een volgende snelheidsverhoging weer aan een andere router moet schiet het nog niet op.


Welke snelheidsverhogingHelpless

Who knows, somewhere in time. Smile

Sitecom X4 wordt de door Caiway meegeleverde routerWhistl


X4 gaat ook tot 300mb, net als mijn eigen Sitecom. Betekent dus dat ze direct al aan hun eigen plafond zitten met hun snelste pakket.
Gewijzigd door maanmist op 11 juni 2013, 20:24
 
cawul
Duurste pakket even vergeleken, schermafdrukjes van de Caiway website van gisteren vroeg en later op de dag.
Minder TV zenders??
Niet meer gratis bellen in het weekend of 's avonds?

=
CaiwayOudenNieuw2-11062013134849_zps5d7043ca
=
 
Adios
Je ziet dat als je het zelfde product wilt als voorheen dat Caiway de prijs weer met tientallen procenten omhoog heeft geschroefd.

Schandalig gewoon !
 
cawul
Ik weet het niet. . .

De oude prijs (duurste glasvezelpakket, ik heb ze niet allemaal vergeleken) was € 70,-
zo'n 110 zenders.

De nieuwe prijs is € 60,- weliswaar met 60 zenders, maar wil je 10 euro meer betalen (hetzelfde als voorheen dus), dan heb je 120 zenders.

Velen zullen misschien voldoende hebben aan 60 zenders (3 zenders meer in Full HD) en zijn dan goedkoper uit.
Wil je toch de hele mikmak, dan ben je praktisch even duur uit. En heb je zelfs (voor 0,90) 10 zenders meer dan voorheen.

=
CaiwayOudenNieuw60euro-12062013125405_zps8e80d054
=

Ze hebben wel het gratis bellen in het weekend en 's avonds er uitgegooid, daar moet je dan nu wél voor betalen (€5,20)

VoIP Comfort: 's Avonds en in het weekend gratis bellen naar vaste nummers in Nederland.
Upgrade naar VoIP Comfort voor € 5,20 extra per maand.


Overigens, om wélke zenders het dan specifiek gaat, daar kom je niet 1-2-3 achter.
Klik je bij ikgavoorglas op de tab televisie https://www.caiway.nl/site/nl/televisie en dan zenders en je kiest basic, dan is het aantal zenders daar 67.
(Vanaf Ned.1 t/m GoedTV)

=
 
gamespel
Ik denk dat Caiway er straks zelf niet meer uit komt met al dat gerommel met TV zenders... de ene heeft standaard 110 zenders, de andere 60.. maar kan er 60 bij nemen... Oftewel een zooitje... Laat ze dan de mensen die nu standaard 110 zender hebben die 10 extra zenders erbij doen en het zien als een nieuw abo + extra pakket.
 
Speedy_B
Ik had eerst het basis pakket en wordt nu voor niks overgezet naar standaard (ipv 70/70 naar 150/150) voor hetzelfde geld. Ik zit eraan te denken om te downgrade naar de basis voor 40 euro. Daar zit geen entone bij maar zoals in een andere thread te lezen is doet deze het toch niet goed. Scheelt weer 10 euro per maand.
 
cawul

Quote

robert038 schreef:

Las even twitter van Caiway door. Boze mensen daar omdat er niet vermeldt staat dat er 19,95 euro adm/verzendkosten in rekening wordt gebracht bij de bestelling. Dus buiten dat het duurste pakket fors duurder is geworden wordt er ook nog eens 20 euro uit je hand getikt.


Maar eh .. hoe hebben ze dat besteld dan? Niet via Internet?

Caiway-glasvezelpakket-bestelling-kosten-25072013073359_zps1d7d57ae

=
 
Schorpioen

Quote


Maar moet zeggen over de pakketten dat er keuze is voor iedereen.

Er is niet voor iedereen een keuze pakket.

Ik wil alleen tv op glas. Dat keuze pakket is er dus niet en mag ik op coax blijven.
Heb zomaar het bange vermoedde dat er aan het coax netwerk geen onderhoud meer gepleegd gaat worden en dat ze dat laten verloederen.
Gevolg: Storingen en slecht beeld zodat je vanzelf moet overstappen op het duurdere glas netwerk.
Wanneer mogen andere providers op dit glasvezel netwerk?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe glasvezelpakketten per 11 juni 2013. 10 euro p/m goedkoper.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Advertentie