obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Genexis Modem Port forwarding
iMarc
Dag allemaal,

Sinds vorige week heb ik het Caiway Glasvezel pakket. Werkt tot nu toe prima. Het punt is wel dat ik vanaf buitenshuis geen VPN verbinding meer kan maken.

Achter de Genexis zit een Apple Airport Extreme. Hierop heb ik de poort 1723 al open gezet. Moet ik dit (ook) doen op de Genexis modem? Ik weet niet hoe ik het modem moet benaderen.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd!
Marc
 
darkstalker
Op het modem hoef je niets in te stellen. Het/De (bridged) modem is simpelweg een doorgeef luik voor je router. Op je router (airport extreme) moet alles worden ingesteld.
 
iMarc
Ik heb de nodige poorten open gezet op de router. Helaas zonder resultaat. Is het modem wel geschikt voor port forwarding? Bij mijn vorige provider (KPN) moest ik ook overstappen naar een andere modem (was wel een modem/router) om de poorten open te zetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Genexis Modem Port forwarding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie