obey-robots.txt
10 December 2016, 07:56
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

snelheids problemen weekend

verkoopman
ik heb een Kabel Premium abo dus 8,0 Mbits/s down. speedtest ping 120 en donwload 4.1 Mb/s Dus dramatisch.

Al veel vaker gehad en vaak in het weekend.

Zijn er meer mensen in Pijnacker met dit probleem ?

verkoopman voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door verkoopman op 21 maart 2010, 16:01
 
dynoot
Ik woon in Delfgauw en heb vandaag en gister ook last gehad van een te hoge ping. De snelheid was wel normaal!
Ik vind dit erg storend!!! Ik ken nog iemand in Delfgauw en die heeft precies hetzelfde dus het probleem ligt echt bij Caiway!!!Angry
 
Marchidde
Leute, hebben jullie misschien al naar de storing & onderhoud pagina gekeken die je bij caiway vind onder 'klantenservice'? Altijd even checken voordat je er een topic over start!

Kennelijk word er deze week onderhoud uitgevoerd in Pijnacker en Delfgauw dus dat betekent dat men wellicht op de hoogte is van eventuele problemen of misschien al ergens werkzaamheden aan het verrichten is ook al zou dit officieel pas de 23ste moeten gebeuren... Er word in ieder geval aan gewerkt.

Dit bericht is van belang voor alle abonnees van Caiway wonend in Pijnacker en Delfgauw
Dinsdag 23 maart 2010 zullen er tussen 00:00 uur en 07:00 uur werkzaamheden worden uitgevoerd door uw kabelexploitant.
Als gevolg van deze werkzaamheden zullen er onderbrekingen plaatsvinden aan alle diensten van Caiway, alsmede de diensten van uw eigen kabelexploitant.
De volgende gebieden zullen hinder ondervinden van de werkzaamheden:
- In Delfgauw: omgeving Melkdragerhof/Kerkmeesterstraat
- In Pijnacker: omgeving Akkerlanden
Caiway
Network Operations Center


http://www.caiway...50151.html
Gewijzigd door Marchidde op 22 maart 2010, 12:41
 
verkoopman
Heel wijze toevoeging maar ik had gekeken en het is vaker in het weekend.

Onderhoud op dinsdag zal normaal gesproken geen storing geven op zondag. De stroing is al vaker gemeld, hen zelfs al maand korting gekregen.

Ik zoek echter geen korting maar een snelle verbinding , ook in het weekend.

-----------

antwoord CAIW - ik zal verder overleggen met de helpdesk.

Ik heb de helpdesk naar uw verbinding laten kijken. De storing wordt veroorzaakt doordat de verbinding wordt verbroken door een zogenoemde "NAS-Reboot". Dit kan diverse oorzaken hebben. Hiervoor moet ik u echt doorverwijzen naar onze helpdesk. Zij kunnen u adviseren hoe deze storing opgelost kan worden.
Gewijzigd door verkoopman op 22 maart 2010, 14:15
 
Marchidde
Ah, hopelijk dat je daar dan nog een fatsoenlijk antwoord op krijgt. Ik heb tijden een slechte verbinding gehad minstens 4 uur met Caiway aan de lijn gehangen uiteindelijk.

Volgens Caiway lag het eerst aan mijn modem, toen aan onze binnenkomende aansluiting, vervolgens aan de router die ik er niet achter moest hangen en daarna aan het feit dat ik welgeteld 1 computer in het netwerk had die op XP draaide.

Uiteindelijk de straat op gegaan om te kijken hoe de kabelkast van Rekam er bij stond in de straat, en jawel die lag open met water erin en een hoop strak gespannen kabels die bijna van de splitter sprongen.

Werd gelukkig wel meteen die dag nog opgelost met een nieuwe kast, door Rekam wel te verstaan, niet door Caiway. Mocht Rekam trouwens ook zelf bellen hiervoor die moeite nam Caiway niet. Smile
 
maanmist
Hier in Westland was het gisteren ook helemaal bagger.
En inderdaad ligt de fout nooit bij Caiway maar altijd bij de mensen thuis. Smile
 
Dr-Pepper
maanmist schreef:
Hier in Westland was het gisteren ook helemaal bagger.
En inderdaad ligt de fout nooit bij Caiway maar altijd bij de mensen thuis. Smile


Sja, waarom zou een bedrijf eerst willen proberen iets bij de helpdesk op te lossen in plaats van gelijk voor elk probleem een monteur te sturen?

Het lijkt me nogal logisch dat eerst word gekeken wat de storing veroorzaakt en als vaststaat dat de storing in een netwerk blijkt te zitten dit op die manier opgelost word.

Simpelweg om de reden dat een monteur geld kost en tevens het probleem alleen opgelost kan worden als in dat geval het probleem bij de provider ligt.

Je kan altijd met modder willen gooien, zowel als provider als eindgebruiker. Echter word niemand daar beter van.
 
verkoopman
Laatse antwoord van CAIW, nu maar even afwachten. Lijkt nu goed maar is ook niet altijd traag en vaak in het weekend.


Het probleem met de NAS-erros speelde op ons kabelnetwerk en is sinds vandaag opgelost.

Waarschijnlijk was dit de oorzaak van uw probleem. Wij adviseren u het modem te resetten en daarna te testen hoe het er op dat moment voor staat.

Indien het nog niet is opgelost na deze actie verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met de helpdesk.
 
maanmist
Dr-Pepper schreef:
maanmist schreef:
Hier in Westland was het gisteren ook helemaal bagger.
En inderdaad ligt de fout nooit bij Caiway maar altijd bij de mensen thuis. Smile


Sja, waarom zou een bedrijf eerst willen proberen iets bij de helpdesk op te lossen in plaats van gelijk voor elk probleem een monteur te sturen?

Het lijkt me nogal logisch dat eerst word gekeken wat de storing veroorzaakt en als vaststaat dat de storing in een netwerk blijkt te zitten dit op die manier opgelost word.

Simpelweg om de reden dat een monteur geld kost en tevens het probleem alleen opgelost kan worden als in dat geval het probleem bij de provider ligt.

Je kan altijd met modder willen gooien, zowel als provider als eindgebruiker. Echter word niemand daar beter van.


Jawel, modder gooien is niet moeilijk maar soms denken ze bij de helpdesk dat ze met een stelletje halve zolen hebben te maken.
Had in het verleden een tijd dat iedere avond tussen 5 uur en pakweg 10 uur de snelheid helemaal inkakte en belde dan de helpdesk. Komen ze met vragen etc over direct aansluiten op de aansluiting in de muur en andere blabla zoals illegale software gedownload. Als ik dan vertelde dat die vraag de vorige avond ook al was gesteld kreeg ik als antwoord at ze het dan ook niet wisten en dat ze verder geen klachten hadden uit mijn wijk terwijl ik dan wist dat een paar buren ook al hadden geklaagd.
 
Dr-Pepper
maanmist schreef:
Dr-Pepper schreef:
maanmist schreef:
Hier in Westland was het gisteren ook helemaal bagger.
En inderdaad ligt de fout nooit bij Caiway maar altijd bij de mensen thuis. Smile


Sja, waarom zou een bedrijf eerst willen proberen iets bij de helpdesk op te lossen in plaats van gelijk voor elk probleem een monteur te sturen?

Het lijkt me nogal logisch dat eerst word gekeken wat de storing veroorzaakt en als vaststaat dat de storing in een netwerk blijkt te zitten dit op die manier opgelost word.

Simpelweg om de reden dat een monteur geld kost en tevens het probleem alleen opgelost kan worden als in dat geval het probleem bij de provider ligt.

Je kan altijd met modder willen gooien, zowel als provider als eindgebruiker. Echter word niemand daar beter van.


Jawel, modder gooien is niet moeilijk maar soms denken ze bij de helpdesk dat ze met een stelletje halve zolen hebben te maken.
Had in het verleden een tijd dat iedere avond tussen 5 uur en pakweg 10 uur de snelheid helemaal inkakte en belde dan de helpdesk. Komen ze met vragen etc over direct aansluiten op de aansluiting in de muur en andere blabla zoals illegale software gedownload. Als ik dan vertelde dat die vraag de vorige avond ook al was gesteld kreeg ik als antwoord at ze het dan ook niet wisten en dat ze verder geen klachten hadden uit mijn wijk terwijl ik dan wist dat een paar buren ook al hadden geklaagd.


Ik vraag me af in hoeverre dat je probleem heeft opgelost.

Ik snap overigens ook je link naar slechte helpdesk niet, hwt lijkt me logisch dat als je een storing heb en deze wil melden er vragen komen. Je kan ook niet zonder probleemomschrijving zomaar je wasmachine laten maken of een auto terugsturen. Waarom moet dat bij internet of tv dan wel kunnen?

Uiteraard wel het gegeven dat je melding wel serieus genomen moet worden ondanks er geen andere problemen in de buurt zijn gemeld. Of dat probleem nou ligt aan je installatie of het binnenkomende signaal in het midden gelaten.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheids problemen weekend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Microsoft Windows 10 internet problemen oplossing Instellingen software 1 09 december 2016, 23:27
playstation problemen Algemeen 3 01 november 2016, 22:38
Problemen met HDMI Humax IRHD 5300C Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 22 21 juni 2016, 23:44
Caiway naar Ziggo telefoon problemen Storing 1 22 mei 2016, 17:10
Problemen Cisco 8485DVB Hardware instellingen 50 23 april 2015, 00:23
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vroemmie00:08:15
| Jaco Hage08:27:24
| Highway08:45:59
| 2fast4u08:50:59
| Solaris09:12:42
| erickiel11:02:11
| vossoft12:03:43
| Bordewolf13:42:21
| flipje14:38:26
| Sandwedge15:48:20
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.