obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing hendrik ido ambacht
venderbroeck
Helaas was het te mooi om waar te zijn. Wij zijn per 1 april overgegaan op internet van de caiway. In het begin hoge snelheden en vooral ook snelle responstijden (voor mij erg belangrijk) helaas werd het de laatste weken al slechter, snelheid inconsistent, lange laadtijden en lagspikes. Vanochtend viel de verbinding weg, na herstarten duurde het erg lang voordat het modem verbinding maakte. Hierna is de verbinding enkele keren weggevallen, waarvan de laatste keer schijnbaar permanent. De router hang inmiddels direct aan de hoofdaansluiting met aan de utp kant niets dan een laptop. Toch wil hij niet online komen. Zeer teleurstellend na zo'n korte tijd al.
 
Cees
Hallo venderbroeck,

ik zit inmiddels al zo'n negen jaar op de kabel bij caiway en heb eerlijk gezegd nooit problemen met de internetsnelheid gehad. Ik woon in de wijk Kruiswiel. Wellicht ligt het probleem in een wijkkast bij jou in de buurt. Ik zou toch even contact opnemen met caiway over je probleem. Kunnen ze misschien even gaan kijken.

Cees.

2725425681
Gewijzigd door Cees op 23 mei 2013, 00:45
 
Adios
Jullie hadden toch al internet van Caiway op de coaxkabel in Hendrik Ido Ambacht ?
 
Cees
Ja 4k. ik geloof al zo'n 10 jaar. Ik zit er sinds 2004 op.
 
Adios
Nou, dan weet je toch dat het internet hetzelfde blijft. Het zal echt niet beter worden omdat Caiway nu ook televisie aanbiedt.
 
Cees
Eu... ik heb weinig te klagen over caiway in dit geval. De internetsnelheid bij mij is altijd goed, dus ik hoop dat dat in de toekomst zo zal blijven. Ik reageerde alleen op een bericht van venderbroeck.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing hendrik ido ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Advertentie