obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Deel Internet niet bereikbaar als ook mail
skorpio
Sinds vrijdag tot heden is er een storing gaande en nergens op Internet kan ik een verklaring vinden, vandaar hier mijn vraag.
Om een uur of 12 ontstond het probleem, tegen 17.30 werkte het weer, andere dag in de avond die storing en om precies 24 uur werkte alles weer, er is geen lijn op te trekken.
De email van Caiway stopt er mee en Internet heeft een paar websites die nog werken en merendeel niet.
Google werkt niet, dat zie ik ook op de achtergrond bij RTL nieuws als fout, buienradar.nl en weeronline.nl werken niet maar wel weer weer.nl
En zo is er een lijst van niet werkende sites.
Dit forum kan ik wel bekijken, de website van Caiway weer niet en een storingsmelding heb ik tussendoor daar ook niet gelezen.

Bij een site check krijg ik die leaseweb.com te zien, aangezien google ook niet werkt vraag ik me af of er meerdere sites gehost worden aldaar en dat het probleem daar aan gerelateerd is.
Onderstaande is op dit moment met een werkzaam Internet.
Traceroute from Amsterdam, Netherlands to www.google.com

traceroute to www.google.com (74.125.132.106), 30 hops max, 60 byte packets
1 hosted.by.leaseweb.com (95.211.10.124) 0.440 ms 0.460 ms 0.526 ms
2 te0-0-0-5.crs.evo.leaseweb.net (85.17.100.194) 5.235 ms 5.266 ms 5.282 ms
3 31.31.32.12 (31.31.32.12) 0.302 ms 0.349 ms 0.368 ms
4 core1.ams.net.google.com (195.69.144.247) 0.880 ms 0.908 ms 0.927 ms

Vrienden met een andere provider hebben nergens last van, hier ( aalsmeer ) met een caiway dus wel.
Het gebeurd op beide computers, als een knipperlicht.
Iemand enige verklaring ?

Edit: Na het posten van deze vraag valt de mail weer uit als ook deel websites zoals buienradar.
De site check staat hier waar duidelijk NL leeg is.
Gewijzigd door skorpio op 20 mei 2013, 20:51
 
skorpio
Tv heeft geen probleem.
Normaal zou ik direct kabel afkoppelen en op het modem aansluiten om te controleren in geval van geen Internet, maar lijkt me zo onlogisch als het zich ook weer hersteld zonder iets te veranderen.
Er is tenslotte wel Internet, ik zit ook op dit forum tenslotte maar vallen enkele websites weg zoals buienradar waar staat 'De verbinding werd geherinitialiseerd' en later kan ik zonder iets te doen er gewoon weer komen.
 
Caiway Webcare
Beste skorpio,

Kan je via een privé bericht je klantcode of postcode + huisnummer melden. Dan kunnen wij vanuit Caiway naar dit probleem kijken ?

Met vriendelijke groet,
Arjan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Deel Internet niet bereikbaar als ook mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie