obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Nog hogere snelheden op de glasvezel bij Caiway vanaf juni 2013
Adios
Het staat er ook, maar sommigen wringen zich altijd weer in bochten om het Caiway kromme, weer recht te lullen.
 
cawul
Caiway heeft in deze thread 1x een statement gemaakt en voor Caiway is dat kennelijk genoeg.
Ongeacht of zo'n statement vragen oproept. Jammer hoor ...
 
Adios
Wij krijgen toch ook die nieuwe pakketten in Krimpen deze maand ?
 
mennom
Correctie, momenteel bied Wisper ( onderdeel van Vodafone ) 1Gbps internet aan voor 130 euro in de maand, maar je kan ook gewoon voor de Basic versie gaan van 600Mbps voor nog geen € 50,- in de maand... kijk dat zijn pas prijzen
 
Adios
Het is echt weer schandalig zoals Caiway met zijn klanten omgaat.
 
Adios
Zolang CIF eigenaar is van Caiway, houdt CIF de glasvezel voor andere aanbieders potdicht....


Het is toch opvallen dat na drie jaar nog alleen maar uit Caiway te kiezen is in Krimpen en Loenen op de glasvezel.
Niks open netwerk ...
 
cawul

Quote

robert038 schreef:

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:
Ook moet een consument makkelijker van abonnement wisselen. Kroes hield dinsdagochtend een toespraak in het Europees Parlement waarin ze het belang van netneutraliteit onderstreepte.


Nou makkelijker van abonnement wisselen lijkt me al een probleem in mijn woonplaats.
Je hebt adsl (wat ik bagger vindt), kabelinternet heeft Caiway opgeheven hier en heb 1 provider (Caiway) hier op het glasvezel met keuze uit 1 pakket van maar liefst 50mbps.

Wat moet ik wisselen dan?????Helpless

Mevr. Kroes moet maar eens met pensioen gaan ipv iets te roepen wat niet mogelijk is.


Theoretisch zou CIF een 2e provider moeten toestaan, maar ja, da's maar theorie ... gebeurt niet.
Klaar uit.

En Kroes...
Die schijnt sowieso tegen opbreken van het kabelnetwerk te zijn.


-
SnagIt-06062013-134241_zps9ba7a507
-
 
Caiway Webcare
We hebben geconstateerd dat in recente artikelen in de pers onjuiste berichtgeving heeft plaatsgevonden m.b.t. snelheden van glas vanaf juni.

Caiway zal in juni inderdaad komen met nieuwe Alles-in-1 Glas pakketten, maar deze zullen niet de hoogst mogelijke snelheden van glas bevatten.
Tevens wordt er in sommige artikelen ten onrechte gemeld dat vanaf juni op het glasvezelnetwerk van Krimpen aan de IJssel de nieuwe pakketten leverbaar zijn.
Het netwerk in de gemeentes Krimpen & Loenen zal aan het einde van 2013 na grootschalige opwaardering gereed zijn om (net als in alle andere glas gebieden) de nieuwe pakketten te kunnen leveren.

Helaas is het voor ons niet mogelijk gebleken om deze onjuiste berichtgeving in de betreffende nieuwsmedia te rectificeren.

Wij bieden onze excuses aan voor de mogelijk verwarring die hierdoor is ontstaan.

Arjan in 't Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Leuk, maar ik ben wel eerst voor rotte vis uitgemaakttoen ik dit aankaartte.

Nu blijkt gewoon dat ik gelijk had. Belabberde communicatie ála Caiway, zoals meestal .

Ben trouwens wel benieuwd naar die nieuwe pakketten.
 
blusser1
ik vond het signal kwa afstand erg tegenvallen met de EA6500 ik heb hem terug gebracht
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nog hogere snelheden op de glasvezel bij Caiway vanaf juni 2013', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie