obey-robots.txt
10 December 2016, 13:38
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Caiway Entone meerdere via switch

rbraggaar
Goedendag,

Mijn probleem is als volgt, ik probeer op mijn glasmodem van Caiway meerdere Entone STBen (IPTV) aan te sluiten mbv. een switch op poort 2 van het modem.

Het lijkt er echter op dat er maar 1 Entone een ip-adres krijgt, dit vind ik vreemd.

Kan iemand hier meer over vertellen? Is het uberhaupt mogelijk om meerdere Entones aan te sluiten?

bvd

rbraggaar
Het is een STB van iemand die hem niet gebruikt en nog via coax kijkt (ingebouwde dvb-c tuner).

Ze werken wel individueel (met een modem reboot ertussen) op mijn modem, dus blijkbaar kan iedere iptv-STB werken en is het systeem niet gekoppeld aan één specifiek mac-adres bij Caiw?
Dus elk mac-adres wordt geaccepteerd, zo lijkt het. Alleen er wordt maar één ip-adres toegekend. De tweede Entone geeft de melding dat er geen DHCP-server gevonden kan worden.

Afijn, weet je toevallig wat meer over die 'switch' die er aan komt? Gaat dat een optie worden met een normale netwerkswitch of is dat weer iets speciaals?

Heb je enig idee of in de toekomst een firmware upgrade een met een ethernetpoort uitgerust tv-toestel geschikt maakt voor iptv? Of gaat dit via aparte hardware?

bedankt alvast

rbraggaar
Bedankt voor je reacties optimizer.

Voorlopig moet ik dan maar even wat anders verzinnen.
Ondertussen, als iemand nieuwe ideeën heeft zijn die altijd welkom natuurlijk.

Adios
Ik wacht wel op alles ingebouwd in de TV. Ik heb al zoveel ellende gelezen over de Entone, dat ik die dramabak beslist niet in huis wil !

rbraggaar
Ik ben het met optimizer eens Smile

Adios
Op welk gebied ben je het eens met Optimizer, rbraggaar?

rbraggaar
Het feit dat ik een ingebouwde variant ook veel liever heb en we denk ik allemaal wel benieuwd zijn wanneer we zoiets op de markt kunnen verwachten. En misschien als de consument hier interesse in toont dit proces sneller gaat?

Murgen
Aanvullend: ik stop met dit forum omdat ik het beetje heb gehad met het 'Statler en Waldorf' gedrag van 4K. Wat heeft het voor zin om na iedere post van een ander met een bak negativiteit te komen. En echt iedere keer, heb je niets te doen of zo?

@ Optimizer: bedankt voor al je bijdragen en ik zal je bij problemen nog wel eens benaderen. Voor nu: tot ziens.
--------Murgen left the building--------

maanmist
Zou jammer zijn als jullie het forum zouden verlaten. Het is aan een ieder natuurlijk om te reageren en idd heeft 4K zijn idee over Caiway wel gegeven. Maar dit forum is natuurlijk om elkaar te helpen en dat kan middels reacties en daar zitten helaas ook negatieve bij. Ik hoop dat jullie die ter kennisgeving aannemen en meer hebben aan de relevante reacties.

maanmist
Kom via Twitter weleens bij Webcare terecht, prima alternatief. Valt me wel op dat ze ook niet altijd een passend antwoord hebben zeker niet in geval van glasvezel. Duidelijke tijdlijnen krijg je niet simpelweg omdat ze het niet (willen) weten. Ze zijn afhankelijk van externe factoren. Kan natuurlijk maar ik denk dat webcare hier een mooie rol in zou kunnen spelen en als klankbord zou moeten fungeren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Entone meerdere via switch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay Glasvezel modem 16 02 december 2016, 09:01
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen 5 29 november 2016, 21:00
knop media entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 4 20 november 2016, 12:33
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
Entone 515 spontane opstarten CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 13 16 november 2016, 23:43
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf00:46:04
| Highway02:58:58
| vossoft04:17:43
| arievree05:09:31
| flipje05:32:47
| vroemmie05:50:52
| Jaco Hage14:10:01
| 2fast4u14:33:36
| Solaris14:55:19
| erickiel16:44:48
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.