obey-robots.txt
10 December 2016, 05:58
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Verkeerde kabel eruit gehaald

Cees
Donderdagmorgen opnieuw alles er weer uit bij mij, was enkele weken eerder ook al eens gebeurd. Geen TV, radio, telefoon en internet. De helpdesk maar gebeld. Ze hebben toen een storingsticket aangemaakt. Wordt ik 's avonds gebeld door de beheerder van het kabelnetwerk of het goed was dat er maandag een monteur langs zou komen. Daar was ik het niet mee eens, maar even 4 dagen zonder kabel, en stond erop dat het de volgende dag, vrijdag dus, zou worden opgelost. Uiteindelijk zou er misschien vrijdag toch een monteur langs kunnen komen tussen 12 en 6 uur 's avonds. Pas om kwart voor zeven werd ik gebeld door een monteur van de vorige CAIHIA hier in H.I.Ambacht. Deze ging direct naar het verdeelkastje bij mij in de straat, had misschien al een vermoeden wat er aan de hand was. Blijkt dat de kabel van mijn woning, nr. 39 eruit gehaald was i.p.v. de kabel van woning nr. 37 van mijn buurman. Deze was gestopt met de kabel en was overgegaan naar een andere aanbieder. Als ik niet had aangedrongen had ik 4 dagen zonder kabel gezeten door zo'n dom foutje.
 
Adios
De minachting van Caiway al dat ze durven voor te stellen dat je vier dagen zonder signaal zit. Ik vind dat behoorlijk associaal. Je betaalt tenslotte wel gewoon door.
 
Adios
Wat begrijp je er niet aan? Ieder zichzelf respecterend bedrijf haalt het niet in zijn hoofd om tegen een betalende klant te zeggen. Zit u maar lekker vier dagen zonder signaal!

Mijn mond valt open van verbijstering als ik zoiets lees.

Dit gaat gewoon alle fatsoensnormen naar je klant te buiten !
 
Caiway Webcare
Cees schreef:

Donderdagmorgen opnieuw alles er weer uit bij mij, was enkele weken eerder ook al eens gebeurd. Geen TV, radio, telefoon en internet. De helpdesk maar gebeld. Ze hebben toen een storingsticket aangemaakt. Wordt ik 's avonds gebeld door de beheerder van het kabelnetwerk of het goed was dat er maandag een monteur langs zou komen. Daar was ik het niet mee eens, maar even 4 dagen zonder kabel, en stond erop dat het de volgende dag, vrijdag dus, zou worden opgelost. Uiteindelijk zou er misschien vrijdag toch een monteur langs kunnen komen tussen 12 en 6 uur 's avonds. Pas om kwart voor zeven werd ik gebeld door een monteur van de vorige CAIHIA hier in H.I.Ambacht. Deze ging direct naar het verdeelkastje bij mij in de straat, had misschien al een vermoeden wat er aan de hand was. Blijkt dat de kabel van mijn woning, nr. 39 eruit gehaald was i.p.v. de kabel van woning nr. 37 van mijn buurman. Deze was gestopt met de kabel en was overgegaan naar een andere aanbieder. Als ik niet had aangedrongen had ik 4 dagen zonder kabel gezeten door zo'n dom foutje.


Beste Cees,

We willen graag de situatie nagaan en je compenseren voor je ongemak. Kan je via een PB je volledige adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
Cees
Bij deze nog even vermelden dat Caiway de kabelproblemen die ik had netjes heeft gecompenseerd. Clap
 
Adios
Krijg ik ook compensatie omdat ik al jaren bepaalde zenders niet kan programmeren doordat de EPG verre van compleet is ?

Caiway houdt me nu al jaren aan het lijntje met leugens, maar ik moet wel gewoon de volle mep betalen !
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verkeerde kabel eruit gehaald', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Toekomstbeeld: Kabel is 'vol' - betalen per zender??? Welke zender wil je er nog bij hebben? 14 28 juli 2016, 08:59
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde via kabel Algemeen 25 22 mei 2016, 12:25
Ligt Whatsapp eruit? Storing 5 19 mei 2016, 23:19
Welke kabel nodig voor geluid? CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 5 22 mei 2015, 22:28
Caiway groeit naar nummer twee positie op kabel en FTTH Algemeen 3 07 mei 2015, 22:15
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:29:43
| Highway06:48:18
| 2fast4u06:53:18
| Solaris07:15:01
| erickiel09:04:30
| vossoft10:06:02
| Bordewolf11:44:40
| flipje12:40:45
| Sandwedge13:50:39
| markmart20:09:41
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.