obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Samsung SMT C7140 firmware
nossie
Hallo Allemaal,

Ik heb een Samsung SMT C7140 HD ontvanger/recorder.

Ik heb dit apparaat al geruime tijd (meer dan een jaar) maar heb nog nooit een update gehad voor dit apparaat.

De firmware: 1.00/1119
Softwareversie: 011.002.0579

Weet iemand van de medegebruikers van dit apparaat of iemand van Caiway of het klopt dat er nog nooit een update is geweest voor dit apparaat.

Ik kan ook niet kiezen om op update te gaan staan.

Mijn vorige SD kastjes van Samsung en Humax hadden zo af en toe een update.

Ik hoor het wel.

gr.
Nossie
Handtekening
Wat je vandaag koopt is morgen alweer oud....
 
haassie
Ik heb dezelfde firmware en software versie.

werkt vaak goed maar soms rare dingen zoals spontane weergave van favorieten, programma bar en dan snel schakelend tussen beide. Kan heel vervelend zijn als je iets zit te kijken.

Heeft niets met AB te maken zoals iemand anders melde. Heb niet kunnen achterhalen waar m dit in zit. Op internet zijn er meer mensen te vinden met deze vage klachten.

er zijn recentere updates (ziggo) beschikbaar maar kabelfoon biedt deze niet aan. Kabelfoon moet de update beschikbaar maken via de kabel. Andere manier van updaten is volgens mij niet mogelijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung SMT C7140 firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
SMT C7140 tv lijst Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 24 nov 2018
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung Hardware instellingen : 6 04 jan 2018
Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500! Storing : 2 18 sep 2017
Advertentie