obey-robots.txt
11 December 2016, 01:16
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Entone instabiel na firmware upgrade

Ludus Lullus
Na twee maanden gesukkel met de entone eindelijk de deus ex machina van Caiway: de firmware upgrade.

Ik weet niet hoe het met de rest is maar mijn televisiebeeld blijft sinds die upgrade om de paar minuten even hangen. Op advies van Webcare is er gisteren iemand geweest om de glasvezel door te meten. Deze zou perfect zijn. na het doormeten wilde de engineer even kijken of de tv het nu goed deed. meteen geconstateerd dat de entone nu volledig vastslaat als je van kanaal probeert te wisselen.
Helpdesk gebeld: we bellen u terug. Niks meer gehoord.
caiway gemaild om verlenging van het introtarief aan te vragen.
Webcare een pb gestuurd via het forum van caiway zelf. Geen reactie.

Entone nu uitgeschakeld. Ik kijk weer via coax.

Ik zie wel dat de medewerkers van caiway inclusief webcare doen wat ze kunnen maar ik als klant zit nu al bijna 3 maanden te kloten met een ontvanger die niet doet wat ie moet doen. Als ict-er weet ik dat je soms als bedrijf pech kunt hebben met een uitrol. Het enige wat je dan te doen staat is open communiceren en in contact blijven met je klanten. Daar ligt nog wel een verbeterpuntje.

Ondertussen heb ik echt geen idee meer wat er nu aan da hand is. Is de firmware upgrade niet goed gelukt? Is het modem door het meten kapot gegaan? Echt geen idee meer. UTP kabel uiteraard even ter test vervangen. Dat was t in ieder geval niet.

Murgen
Hoi Ludus! Gewoon een domme vraag: heb je het volgende al geprobeerd? Haal je glasmodem een half uur van de spanning af en start dan opnieuw op (eerst glasmodem) en daarna de Entone opnieuw aanzetten.

Sinds de update en een reboot van de Entone/glasmodem werkt het bij mij erg goed.

Daar wil ik aan toevoegen dat de FritzBox 7390 en Draytek 2850vn niet goed samengingen met glasvezel internet en de Linksys EA6500 idd probleemloos werkt.
--------Murgen left the building--------

Ludus Lullus
Ik zal m rond etenstijd eens een half uur uitzetten. Bedankt voor de tip. Fritzbox is een 7340 die doet alleen wireless, routing en dect telefonie. Werkt op zich probleemloos. Alleen de nummerherkenning werkt niet constant goed.

Murgen
Bij mij trok de FritzBox de WAN snelheid niet waarmee ik iedere de lease kwijtraakte, op zich had in internet maar de gateway stond op 0.0.0.0.
--------Murgen left the building--------

Ludus Lullus
Dat is inderdaad een euvel bij de oudere modellen. Wan was gelimiteerd op 100.

haniv
Sinds eind januari hebben wij ook de Glasvezel. Wat een ellende!
We waren blij met de nieuwe firmware en alles liep goed, in het begin dan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu is het een doffe ellende. Contact met Caiway via "Mijn Caiway" en ze schijnen er mee bezig te zijn.
Opgenomen programma's geven een blokkerig beeld, lijkt wel of het steeds erger gaat worden en zijn sinds vandaag al helemaal niet goed meer te volgen. In het begin hoefden wij ook de Entone niet meer te resetten als het beeld weer eens vast stond. Konden volstaan met de Entone uit en weer aan te zetten.
Vanavond voor het eerst weer de Entone moeten resetten omdat er niets meer mee viel te doen.
Wat een spijt hebben wij dat we over zijn gestapt.
Morgen maar eens proberen om de stekker uit de glasmodem te halen en kijken of dat helpt.

Ludus Lullus
Modem heeft 45 minuten uitgestaan. Entone de halve dag. Alles weer gestart en de entone bij de eerste kanalenwissel weer muurvast. Sowieso... vanavond weer de oude samsung H360 gebruikt.. toch te gek voor woorden dat de nieuwe IPTV decoder het qua bedieningsgemak en snelheid totaal moet afleggen... Tenminste als ie t al doet :-)

Adios
Heb je de Entone al een harde reset gegeven?

Ludus Lullus
De stroom is er een halve dag afgeweest. Is er een manier om de firmware er opnieuw op te zetten?

haniv
Wij hebben het glasvezelmodem een half uur van de stroom afgehaald en het lijkt te werken!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone instabiel na firmware upgrade', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
knop media entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 4 20 november 2016, 12:33
Entone 515 spontane opstarten CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 13 16 november 2016, 23:43
Samsung SMT C7140 firmware Firmware 2 01 november 2016, 12:53
Entone 515 - kan opname niet verwijderen CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 4 17 oktober 2016, 14:07
Entone verbeterpunten Entone menu CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 5 17 oktober 2016, 08:29
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage01:49:16
| Highway01:58:30
| Piedrodim02:23:54
| 2fast4u04:03:54
| arievree04:28:44
| erickiel04:52:59
| vossoft05:27:47
| GianiV07:48:32
| Bordewolf09:19:35
| flipje17:10:32
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.