obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Snelheids problemen met Ultra in 1423
markmart
Hallo, ik ervaar de laatste dagen snelheidsproblemen met met mijn Ultra abbo in het 1423 gebied, zoals bijvoorbeeld ook vandaag, vanmorgen nog de volle snelheid en nu zit ik net op de helft,ervaren jullie dit ook?
Is het een netwerk probleem of loopt Caiway de boel te knijpen?
Dit is vooral iets van de laatste week.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 12 2013 21:53:28:
Wederom problemen, de laatste maanden ervaar in de snelheid heel instabiel, op sommige momenten veel langzamer dan normaal met als vanavond een echt dieptepunt, ik kom bijna niet over de 10MB heen. Ik heb de helpdesk vanavond gebeld maar die kan ik niks geks vinden.
Zelf diverse testen gedaan, modem gereset, door stroom er vanaf te halen, door knopje 10 sec ingedrukt te houden, modem rechtstreeks aan de kabel zonder splitter, en geprobeerd laptop rechtstreeks aan het modem, maar dat wilde in tegenstelling met andere keren niet lukken omdat de laptop maar geen verbinding kreeg (geprobeerd met 2 laptops)
De andere keren dat het wel lukte met de laptop rechtstreeks aan de modem ervoer ik trouwens geen verbetering, snelheid was meestal na een paar uur weer beter.
Wat moet ik doen om Caiway te overtuigen om verder te zoeken en hoe lang moet dit gaan duren?
Ca 2 jaar terug was er een buurman bij mij in de straat die snelheidsproblemen had en toen was er iets defect in de wijkkast, de monteur is toen bij ons wezen testen, ligt voor de hand dat daar nu weer iets defect is als ik bij mij niks kan vinden, kom Caiway ik wil gewoon weer een goede verbinding die ik tijden lang van jullie gewend was!
Gewijzigd door markmart op 12 april 2013, 21:53
 
markmart
Vanmorgen vroeg de stroom van de modem afgehaald en de kabel er afgehaald, dit meer dan een half uur zo gehouden, toen de modem rechtstreeks bevestigd aan de groene kabel die uit de grond komt, dus er zit niks meer tussen en mijn laptop rechtstreeks verbonden met de modem.
Eerste 2 testen, volle 50mb, alle daarop volgende hele wisselende snelheden, kom vaak niet uit boven de 30, vast pc aangesloten weer getest weer wisselende snelheden, direct Caiway gebeld, ze begrijpen het ook niet, gaan mijn modem nu een tijdje monitoren, er was iets schommelende ruis maar niet veel volgens de helpdesk medewerkster.
Ik ben benieuwd of ik hier nog iets van ga horen en of en wanneer de snelheid weer juist is en stabiel, afwachten maar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheids problemen met Ultra in 1423', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
Wachtwoord problemen op Imac Instellingen software : 1 29 feb 2020
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Advertentie