obey-robots.txt
10 December 2016, 07:56
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Router etc

Trifle
Hoi,

Ben nieuw op het forum en heb gezocht maar kon geen antwoord op mijn vraag vinden dus vandaar dat ik ff post. Ik ga op korte termijn verhuizen naar een nieuwbouw woning in het Wateringse Veld. Hier is alleen een glasvezel aansluiting en zover ik heb kunnen vinden op internet is caiway de enige aanbieder. Helaas heeft caiway alleen 3-1 pakketten (ik hoef geen telefoon of tv), maar dat terzijde. Caiway levert een modem die geen wifi heeft. Dus moet ik een nieuwe router aanschaffen omdat mijn huidige router geen wifi heeft. Nu heb ik onder andere opties over routers gelezen op dit forum, na prijsvergelijkingen op internet ben ik erachter gekomen dat de goedkoopste echter zo;n 120 euro kost. Zijn er ook goedkopere goede routers op de markt die werken met de Caiway geleverde modem? Ik zal het basispakket nemen dus bv. 400mb snelheid up en down via de router heb ik echt niet nodig.

met vriendelijke groeten Smile

Caiway Webcare
Bedankt voor je bericht.

Binnen het Wateringseveld is er naast glasvezel ook gewoon nog coax beschikbaar (tv internet en telefonie over de kabel). Je hebt dus altijd de keuze of je Caiway over de kabel of over glasvezel gaat afnemen. Met betrekking tot de router kunnen wij aangeven dat wij bewust ervoor gekozen hebben om geen wifi modems aan te leveren. Dit omdat het bereik van deze modems vaak slecht tot zeer slecht te noemen is. In principe is het zo dat elke router werkt met ons glasvezel product.

Wel is het zo dat je bij de goedkopere routers draadloos niet erg hoge snelheden zal halen. Echter is dit natuurlijk een keuze die je zelf kan maken.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we deze graag van je.

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Caiway Webcare Team

Trifle
Hartelijk dank voor het antwoord, hier kan ik wat mee Smile

erlinden
Misschien goed om eens op Tweakers.net te kijken, daar kan je veel gebruikerservaringen vinden.

Een veel gekozen router is de TP-Link WR1043ND met een enorme prijs/pret verhouding. TP-Link wordt daar veel aangeraden in verband met de prijs. Een alternatief (dual band) kan de TP-Link WDR4300 zijn...

Trifle
Hi erlinden.

Ik lees je reactie nu pas. Je geeft een antwoord waar ik echt iets mee kan. Scheelt een hoop euros. Bedankt!

erlinden
Graag gedaan, mocht je nog vragen hebben...?

Thumbs Up

Trifle
Op dit moment niet, ik zou eigenlijk halverwege januari al moeten verhuizen, maar ze zijn nog aan het bouwen....dus wellicht in juni dat ike rgens tegenaan loop met glasvezel Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router etc', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet valt telkens weg DLink router Algemeen 1 25 augustus 2016, 22:58
TK Router Sitecom X6 N900 Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 2 08 augustus 2016, 14:02
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk 51 05 augustus 2016, 01:30
router vertraagd ? Snelheid 16 04 augustus 2016, 15:42
Router werkt niet op glasvezel Storing 7 18 juni 2016, 00:15
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vroemmie00:08:11
| Jaco Hage08:27:20
| Highway08:45:55
| 2fast4u08:50:55
| Solaris09:12:38
| erickiel11:02:07
| vossoft12:03:39
| Bordewolf13:42:17
| flipje14:38:22
| Sandwedge15:48:16
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.