obey-robots.txt
10 December 2016, 07:51
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Glasvezel modem komt niet online

Quinten070
Ik heb al sinds vorige week de apparatuur binnen gekregen voor mijn nieuwe glasvezelverbinding van CaiWay, maar kan de verbinding tot op heden niet activeren! Het probleem zou eerst bij CaiWay liggen, maar na vandaag nogmaals gesproken te hebben met de klantenservice werd mij verteld dat het probleem al verholpen zou moeten zijn en dat de verbinding zou moeten werken.

Ik ben erachter gekomen dat het modem dus helemaal niet online komt. Het power lampje brandt wel, maar het tweede lampje niet. Het <> lampje aan de voorkant blijft knipperen.

15oe9zo

Zou de glasvezel kabel defect kunnen zijn? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Quinten
 
Quinten070
Bedankt voor je snelle reactie. De kabel zit goed vastgeklikt in aansluiting 1, dus daar zal het niet aan liggen. Ik zal morgen weer de helpdesk bellen en het verhaal daar uitleggen. Ik zal dit topic up-to-date houden!
 
Quinten070
Ik waardeer je hulp. Ik heb net wederom de helpdesk aan de telefoon gehad en er werd gelijk aangeboden om een monteur langs te sturen nadat ik mijn verhaal had uitgelegd. Had ik liever direct gehad! Maar ik mag niet klagen, werd goed geholpen en ik hoop dat het vrijdag allemaal over is.

Ik hou je op de hoogte. Smile
 
Quinten070
Kleine update: Monteur vandaag langs geweest, blijkt een breuk te zitten in de glasvezelkabel in de wijkkast, moet dus gesoldeerd worden! Weer een aantal dagen wachten.. Waarschijnlijk komen ze pas in de loop van volgende week om het te repareren. Ben in ieder geval blij dat ik weet wat het is, maar wel redelijk irritant! To be continued...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 03 2013 20:52:18:
Internet werkt nog steeds niet. Geen monteur gezien deze week en ook geen bericht gehad. Begin lichtelijk geïrriteerd te raken! Morgen maar weer eens bellen, wat waarschijnlijk geen nut zal hebben aangezien het niet meer via Caiway loopt maar via de reparatiedienst. Ondertussen al 2 weken geen gebruik kunnen maken van mijn "nieuwe" glasvezel verbinding.. Beetje jammer Think

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 14 2013 18:28:56:
Het heeft even geduurd, maar het werkt! Vandaar is er wederom een monteur langs geweest om de kabel te repareren. Gelijk even een speedtest gedaan via de caiway glasvezel website en kwam uit op: 169Mbit down / 150 Mbit up met een ping van 1 ms.

Ik mag niet klagen Grin

Jammer dat het zo lang heeft moeten duren, maar ik ben nu zeer tevreden!
Gewijzigd door Quinten070 op 14 maart 2013, 18:28
 
wwvvdd
Hier hetzelfde probleem, power lampje brandt, verder blijft alleen <> knipperen. Er is een storingsmelding van gemaakt, duurt het nòg langer om van glasvezel gebruik te kunnen maken!
 
rhuijben
wwvvdd schreef:

Hier hetzelfde probleem, power lampje brandt, verder blijft alleen <> knipperen. Er is een storingsmelding van gemaakt, duurt het nòg langer om van glasvezel gebruik te kunnen maken!


Ik zie hier dezelfde status, maar volgens de brief zou het nog tot uiterlijk a.s. dinsdag (= 5 werkdagen na dagtekening van de brief) kunnen duren tot de wijkkast voorbereid is. Aangezien ik niet verwacht dat ze alles op de laatste dag doen begin ik een problem te verwachten.
(3404 WC, IJsselstein, Zenderpark)
 
wwvvdd
Mijn brief is van 21 juni, dus afgelopen vrijdag was de vijfde werkdag... Ik weet dat aan de andere kant van Zenderpark sowieso al actieve verbindingen zijn, dus ik verwacht dat er een monteur langs moet komen. Elke keer als ik langsloop hoop ik toch weer dat de status is veranderd! We zullen zien, ik zal hier de uitkomst posten.
 
wwvvdd
Ja, hij zit (goed geklikt) op poort 1 van de FTU en aan de 230. (Poort 2 ook geprobeerd...) Op de schuine zijde brandt alleen het power lampje. Verder knippert de <>.
 
wwvvdd
Vanochtend is er een monteur van Schuuring langs geweest. Hij was hooguit 30 seconden binnen, want hij wist al wat het probleem was. De glasvezel patchkabel zou niet goed zijn, er waren rond de 60 mensen in de buurt met dit probleem. Kwestie van kabel wisselen in de wijkcentrale.

4 uur later had ik nog geen verbinding, dus Schuuring gebeld. De mevrouw wist me te vertellen dat er een vervolgafspraak nodig was en dat ze me zouden bellen...

Inmiddels twee keer een monteur langs geweest en ben nog geen stap verder, ik weet niet meer wat ik moet geloven. Het begint nu frustrerend te worden!
 
deefje
Vandaag mijn pakket binnen gekregen en met goede hoop begonnen. Dit is mijn eerste internet verbinding van Caiway. Heb heel erg lang bij XS4all gezeten over ADSL, maar ben daar in min snelheid erg beperkt (8Mbps down/1Mbps up), te ver van de wijkcentrale.
Me nu toch maar gewaagd aan Caiway en tot mijn spijt gaat het nu al mis of eigenlijk al bij de aanleg vorig jaar. Er zijn drie keer monteurs geweest, eerste keer aanleggen, maar bij de meting bleek wat mis te zijn, tweede keer meten, weer mis, derde keer meten hey het is goed.
Vandaag dan de glasvezel modem aangesloten en tot mijn grote spijt komt deze niet online het <> lampje blijft knipperen, ook nog even poort twee geprobeerd, maar zonder positief resultaat.
Helpdesk gebeld, technische dienst gaat er mee verder, duurt 2 tot 5 werkdagen, hoop toch echt dat het nu niet meer te lang duurt en ik mijn XS4All abonnement niet te snel heb opgezegd. Voel me toch wel heel teleurgesteld en baal als een stekker Sad
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel modem komt niet online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
glasvezel modem / converter CaiWay Glasvezel modem 10 11 november 2016, 09:22
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet Storing 2 25 oktober 2016, 16:34
Pay per event, Wedstrijd staat niet in de lijst? Interactieve TV, Pay Per Event 5 23 oktober 2016, 08:54
hoge telefoon tarieven glasvezel Wat verandert er? 3 19 oktober 2016, 13:08
Entone 515 - kan opname niet verwijderen CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 4 17 oktober 2016, 14:07
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vroemmie< 5 mins
| Jaco Hage08:22:41
| Highway08:41:16
| 2fast4u08:46:16
| Solaris09:07:59
| erickiel10:57:28
| vossoft11:59:00
| Bordewolf13:37:38
| flipje14:33:43
| Sandwedge15:43:37
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.