obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Data en inhoud Firmware updates
Murgen
Helaas: Programma Gemist snel getest en met 2 programma's van agelopen vrijdag: cannot fetch info from Caiway server ... Helaas, Pindakaas!
 
Murgen
Dat hoop je! Wink Time will tell.
 
Murgen
Vanavond programma''s van gisteravond oproepen, dan weten we het zeker.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 07 2013 22:28:56:
En inderdaad, programma's van gisteravond starten wel (maar volgens mij niet in HD ... wink wink)
Gewijzigd door Murgen op 07 maart 2013, 22:28
 
Tonv58
Inderdaad, niet in HD. En alleen van de publieke omroep.
 
Adios
Wat voegt het dan toe? Op mijn smart TV heb ik uitzending gemist van de publieke omroep en RTL en SBS.

Tevens heb ik HBBTV.
 
Murgen
Kortom, jij hebt Caiway eigenlijk helemaal niet nodig. Wat doe je hier dan nog?
 
Murgen
Vriend, ik begon met OKEM en heb de overname door Caiway meegemaakt. OKEM internet begon op 300 bps in de avonduren. Maar ik heb echt geen zin om me uit te leven op een forum. Ik ben hier om constructief te blijven. Dus ik hoor wat je zegt, ik begrijp je maar ik snap niet dat je maar blijft klagen. Ik zou dan toch een overstap maken naar digitale TV van XS4all of KPN.
 
Adios
Is aan de kaak blijven stellen wat een bedrijf doet of nalaat opeens klagen? Moeten juist veel mensen doen. Anders vind een bedrijf het wel best. Caiway blijft al vela te veel uit de wind vind ik.
 
Murgen
Allebei: helemaal terecht maar laten we dan wat organiseren ipv hier allemaal op ons eigen kluitje te blijven klagen.
 
Murgen
Vat ik ook niet persoonlijk op. Ik begrijp de onvrede over het TV-aanbod. Rond 10-10-10 was ik erg pissig dat mijn vrijwel nieuwe analoge harddisk recorder in klap vrijwel waardeloos werd door het eenzijdig weghalen van alle analoge kanalen. Maar zelf kijk ik vrijwel geen TV en al helemaal niet uitzending gemist. Mijn focus ligt op de techniek, de bekabeling, wifi en het internet. En VOD los ik op via AppleTV en sinds gisteren Pathe op mijn iPad. Smile Daar heb ik het pakket voor genomen en omdat ik de indruk heb dat dat deel goed draait hoor je mij misschien minder klagen. Alhoewel ik hier wel ben begonnen over dat blauwe licht.

Punt voor jou, het gesloten gedeelte moet wat meer met elkaar overleggen. Point taken. Mark my words, straks heb je alleen goed internet nodig en verwateren de overige diensten van Caiway. Dat proces is al ingezet met het aanleggen van de glasvezel.

Zow, ik heb al een aftrap gemaakt met een wensen en issue lijst van alles wat ik op dit forum heb opgepikt en zelf heb ervaren. Prettig weekend!
Gewijzigd door Murgen op 08 maart 2013, 22:45
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Data en inhoud Firmware updates', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500! Storing : 2 18 sep 2017
Firmware update Cisco 8485 Firmware : 3 10 jan 2017
Samsung SMT C7140 firmware Firmware : 2 01 nov 2016
Asuswrt-Merlin firmware Firmware : 4 05 sep 2015
Humax 5200 Firmware Firmware : 4 08 jun 2015
Advertentie