obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Verhoging beltarieven
Adios
Telfort heeft die zender wel. Zit in het pluspakket.
 
Adios
Ja, maar jij berekent nu een pluspakket erbij. Als je bij Caiway de bundel met een pluspakket neemt, zit je op 80 euro met onbeperkt bellen.

Ik blijf erbij dat Caiway te duur is geworden met onbeperkt bellen. Net zoals dat onderling gratis bellen wat Caiway heeft geschrapt, maar bij ZIggo nog wel is.

Ik vind het gewoon een gebrek aan klantvriendelijkheid dat je je klanten onderling niet gratis laat bellen. IK zie dat gewoon als service.
 
popmart1970
enne snelheid blijft vd rest weer hetzelfde......natuurlijk......!!!!!

Shock
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Fredy
Bleef het maar even hetzelfde robert038. Vandaag zit de snelheidsVERLAGING er aan te komen toch. Caiway speedtest ligt er uit, dus kan nog niet testen, speedtest.net geeft erg instabiele download en een ERG slecht upload op dit moment. Lijkt dat er al gerommeld wordt dus.AngryShock
 
Adios
Ik zit ook vandaag nog op 63/62. Ben jij al gezakt naar onder de vijftig dan in Loenen?
 
Fredy
Mijn snelheid is nu nog 80 down up 87. Cheer
 
leuro
Hier ook nog hetzelfde (bedraad)

2478352370
 
Adios
Ik snap niet dat jullie nog zo hoog zitten. Ik kom bedraad niet meer hoger dan 65/59.
 
JvS
hier tot nu toe weinig te merken van de verhoging

2484956692

Upload snelheid is een stuk hoger dan dat het was, maar download snelheid gewoon nog steeds 25mb/s

maar nog steeds geen van beide in de buurt van de 50mb/s zoals het nu zou moeten zijn.
 
Adios
Ik ben ook gezakt naar 53/52. Dus de snelheidsverlaging is ingegaan.

Dus jij moet omhoog gegaan zijn, JVS.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhoging beltarieven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
verhoging tarief internationaal bellen met 1200 procent CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 5 28 jul 2016
Het is tijd voor snelheids verhoging. Klacht over CaiWay/Delta : 7 29 jan 2013
EINDELIJK HE HE >> Snelheid verhoging 2011 Eigen netwerk : 48 08 feb 2011
Snelheid verhoging 2010 Algemeen : 75 22 dec 2010
Snelheid verhoging(en) 2010 Algemeen : 29 15 jul 2010
Advertentie