obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw analoge ontvangst.
 Onderwerp afdrukken
Storing Analoge radio
ckweb
@Tom@
Ze maken er inderdaad een zootje van.
Harma van CaiWay zou de klacht doorgeven, dus hierbij:

Harma, please doe er iets aan!
 
Adios
DAB.!
 
ckweb
@4K
Je valt in herhaling!

Ik weiger mijn prima FM-ontvanger weg te doen en daar voor in de plaats een DAB-ontvanger te kopen, die alleen maar de publieke zender kan ontvangen.
 
jj1987
@ckweb DAB is een goed alternatief. Maar leuk voor erbij in de keuken. Als je de specs bekijkt en ziet dat sommige dab zenders in 128kb en lager uitzenden is dat om te janken. Analoog op de kabel klinkt toch net iets beter. Overigens zijn de digitale radiozenders ook niet meer dan een stream van t internet. Misschien een losse decoder van marktplaats en dan digitaal luisteren via je receiver? Een oudere ir-fox c is er al vanaf een tientje. Schart naar tulp verloop en dan een tulp naar je receiver. Werkt hier ook goed!
 
ckweb
@jj1987
Dank voor het advies, ik heb als wekker een soort wekkerradio, waarin ik m'n iPhone kan plaatsen.
Het apparaat heeft DAB, FM en Internetradio. Tevens kan hij de iPhone-muziek afspelen. Werkt goed.

Maar weer een kastje en een afstandbediening erbij in de huiskamer?

CaiWay moet gewoon doen wat ze beloven; een goed FM-signaal leveren zonder storingen!
 
T0M@

Quote

ckweb schreef:



CaiWay moet gewoon doen wat ze beloven; een goed FM-signaal leveren zonder storingen!



Clap Mijn idee!!


Gisteren uit frustratie de radio maar weer uitgezet omdat de radio vier uitzendingen weer totaal verstoord werden door plop, kners plok en andere niet te omschrijven elektronische "kortsluitings" geluiden.
Als er een of andere kleuter met losse contactjes zit te spelen.
Niet om aan te horen.
Gewijzigd door T0M@ op 14 oktober 2013, 12:57
 
ckweb
De storing duurt inmiddels 10 dagen!

Waar oh waar blijft CaiWay?
 
T0M@

Quote

ckweb schreef:

De storing duurt inmiddels 10 dagen!

Waar oh waar blijft CaiWay?


Beste CKweb,
Hebt u al eens een telefonische klacht geprobeerd.
Misschien hebben die arme medewerkers van de (telefonische) helpdesk daar enige houvast aan naar de technische dienst van Caiway.
Zodat ze tenminste twee klanten hebben die klagen over het zelfde probleem.
En als ze dan weer zeggen dat u de enige bent met de klacht dan sturen ze u ook een monteur om te controleren of het niet aan uw thuisinstallatie ligt.!LOL
 
Adios
Je kan ook een klacht indienen bij www.klacht.nl of klachtenmonitor
 
ckweb
@tom@
Heb de telefoon gepakt: 15 wachtenden voor u...

@4K
Bedankt voor de tip! heb de klacht ingediend via www.klacht.nl.
Ik wist niet dat zoiets bestond.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Analoge radio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie