obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
epg werkt maar gedeeltelijk
Adios
Ik heb het gevoel dat de Airties beter werkt als de Entone
 
leuro
Van mijn mogen ze die Entone ook houden hoor..... gaat prima zo met me AirTies Cheer
 
Adios
Waarom is Caiway eigenlijk geswitched van de Airties naar de Entone?
 
leuro
@4k Geen idee... denk dat er meer mogelijkheden mee hebt... maar laat ze eerst maar alle "bugs" verhelpen voordat we er in krimpen ook aan moeten. Hebben in het begin ook alle ellende met de AirTies over ons heen gehad.... geen zin om dit nogmaals met de Entone mee te maken Zip It
 
Adios
Eerlijk gezegd wil ik die Entone al niet vanwege dat verblindend display. Dat leidt enorm af van het televisiebeeld.
 
Adios
Inclusief een zonnebril voor het display van de Entone.
 
Fredy
Ik ben ook tevreden met wat we nu hebben. Ons netwerk schijnt nu gewoon niet meer te kunnen leveren als 50/50, want sinds deze snelheid is hij echt PERFEKT stabiel. Elke speedtest geeft 53/53. Ik heb geen zin in opnieuw problemen, dus laat mij voor die 50,00 euro lekker dit houden.Ik krijg al kippenvel als ik er aan denk dat wij ook die Entone krijgen buiten het feit dat ik gewoon niet MEER wil betalen als nu.
 
Fredy
CAIWAY IS IN KRIMPEN EN LOENEN TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elke verandering is nog GEEN verbetering, dus niet meer aan klooien nu.
 
Adios
Nou ja, ik weet nog wel wat nuttige veranderingen hoor.

Een werkende EPG op alle zenders.

Meer smartcards toestaan per gezin.

Eurosport 2 HD
Foxlife HD
Travel Channel HD
Comedy Central HD
 
Adios
Vele HD zenders meer in de IPTV pakketten?

Volgens mij loopt het aanbod HD zenders op het IPTV platform gelijk aan dat op de coaxkabel. Alleen NHK is op glas in HD en op de coaxkabel niet.

Verder zie ik geen verschil. Welke vele HD zenders zitten er dan meer in het IPTV pakket dan op de coax?

Overigens denk ik dat Caiway zich rijk rekent met op meer televisies IPTV afnemen. Zolang op meer televisies kijken op meer televisies zonder meerkosten is op de coaxkabel ( zoals het hoort vind ik) en je voor IPTV per toestel een ontvanger moet huren voor 5 euro per maand, denk ik dat veel mensen voor de overige toestellen gezellig aan de coax blijven hangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'epg werkt maar gedeeltelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
audio uit vanaf TV werkt niet Hardware instellingen : 1 11 nov 2021
Poorten open zetten Genexis Platinum 7840 werkt maar gedeeltelijk. Instellingen software : 3 19 mrt 2021
Wel verbinding maar vaak kort geen internet Eigen netwerk : 2 06 mei 2020
Advertentie