obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
opnames afspelen via de ENTONE
Leo
hi Guys,
zit in Oudenbosch en ben aangesloten op Glas via Caiway .
De recorder doet het goed maar als ik de opname bekijk en wil hem vooruit spoelen loopt hij vast keer op keer en dan moet ie eerst van de voeding afgehaald worden waarna hij na het zoeken weer opstart . Dit is dus niet de bedoeling, tevens kan ik geen USB stick aan de praat krijgen omdat ie hem gewoon niet herkent/ziet, aan de voorkant als ook aan de achterkant no response.
Ik ben radio zendamateur en heb via dit medium een probleem erbij omdat de ENTONE vanaf 60w zendvermogen door alle programmas draait,dit is met de HUMAX nog nooit gebeurt, conclusie is dan dat de filter's in de ENTONE niet deugt. Volgende week zal ik hier met Caiway over praten wie weet wat ik daar te weten kom, hun zijn gewoon verplicht om goedgekeurde spullen te leveren en daar zet ik mijn vraagtekens bij. Zelf denk ik dat in de ENTONE een hoop Bugs zitten die door de gebruiker geanalyseerd moeten worden, zou eigentlijk een ander merk moeten proberen , maar dat zijn weer onkosten waar ik en niemand op zit te wachten.
mvg.
Leo PC
 
Leo
beste,
bedankt voor de Reply en de info welk je verstrekt , hoop inderdaad het e.e.a. opgelost te krijgen met Caiway, dat er een of meer Bugs inzitten was al duidelijk maar dat de consument hier mee opgeschept zit is minder leuk.
De invloed van HF is vreemd, heb alles wat er niet bij hoort eraf gehaald om geen onbedoelde antennes te maken en Ferrit klemmen geplaatst maar zonder resultaat , hier kom ik nog op terug.
mvg.
Leo
 
Adios
Heeft de Entone een coaxaansluiting ?
 
Adios
Grappig zeg, dus het kan zo een DVBC ontvanger worden ? De Airties die wij hebben in Krimpen en Loenen heeft het niet volgens mij.
 
Caiway Webcare
Graag wil ik in deze discussie melden dat de Entone niet geschikt is voor doorgifte van diensten via COAX.

De Entone bestaat uit een basishuls (met USB ingang, Wifi teken, en COAX aansluiting), maar dit alles is voor de dienst die Caiway levert - Glasvezel- niet nodig en derhalve niet actief.

Met vriendelijke groet,

Harma

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 28 2013 14:48:28:

Quote

Leo schreef:

hi Guys,
zit in Oudenbosch en ben aangesloten op Glas via Caiway .
De recorder doet het goed maar als ik de opname bekijk en wil hem vooruit spoelen loopt hij vast keer op keer en dan moet ie eerst van de voeding afgehaald worden waarna hij na het zoeken weer opstart . Dit is dus niet de bedoeling, tevens kan ik geen USB stick aan de praat krijgen omdat ie hem gewoon niet herkent/ziet, aan de voorkant als ook aan de achterkant no response.
Ik ben radio zendamateur en heb via dit medium een probleem erbij omdat de ENTONE vanaf 60w zendvermogen door alle programmas draait,dit is met de HUMAX nog nooit gebeurt, conclusie is dan dat de filter's in de ENTONE niet deugt. Volgende week zal ik hier met Caiway over praten wie weet wat ik daar te weten kom, hun zijn gewoon verplicht om goedgekeurde spullen te leveren en daar zet ik mijn vraagtekens bij. Zelf denk ik dat in de ENTONE een hoop Bugs zitten die door de gebruiker geanalyseerd moeten worden, zou eigentlijk een ander merk moeten proberen , maar dat zijn weer onkosten waar ik en niemand op zit te wachten.
mvg.
Leo PC


Beste Leo,

we hebben je melding intern doorgezonden en wanneer wij terugkoppeling ontvangen reageren wij op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Harma

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 30 2013 11:28:48:

Quote

Leo schreef:

hi Guys,
zit in Oudenbosch en ben aangesloten op Glas via Caiway .
De recorder doet het goed maar als ik de opname bekijk en wil hem vooruit spoelen loopt hij vast keer op keer en dan moet ie eerst van de voeding afgehaald worden waarna hij na het zoeken weer opstart . Dit is dus niet de bedoeling, tevens kan ik geen USB stick aan de praat krijgen omdat ie hem gewoon niet herkent/ziet, aan de voorkant als ook aan de achterkant no response.
Ik ben radio zendamateur en heb via dit medium een probleem erbij omdat de ENTONE vanaf 60w zendvermogen door alle programmas draait,dit is met de HUMAX nog nooit gebeurt, conclusie is dan dat de filter's in de ENTONE niet deugt. Volgende week zal ik hier met Caiway over praten wie weet wat ik daar te weten kom, hun zijn gewoon verplicht om goedgekeurde spullen te leveren en daar zet ik mijn vraagtekens bij. Zelf denk ik dat in de ENTONE een hoop Bugs zitten die door de gebruiker geanalyseerd moeten worden, zou eigentlijk een ander merk moeten proberen , maar dat zijn weer onkosten waar ik en niemand op zit te wachten.
mvg.
Leo PC


Beste Leo,

zoals eerder aangegeven heb ik je vraag uitgezet. Ik heb terugkoppeling ontvangen.

We ontvangen graag aanvullende informatie. De volgende vragen zijn gesteld:

Kan je de zendfrequenties doorgeven;
Kan je de zendvermorgen van de frequenties doorgeven;
Hoe is de zend-antenne geplaatst ten opzicht van de Entone;
Hoe is de Entone aangesloten.

Vooral hoe de Entone is aangesloten ontvangen wij tot in de detail.

Ook ontvangen wij graag je adresgegevens hierbij.

Je mag dit doorgeven via dit forum. via een persoonlijk bericht of per e-mail webcare@caiway.nl.

We wachten je reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma
Gewijzigd door Caiway Webcare op 30 januari 2013, 11:28
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnames afspelen via de ENTONE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Hele lange opnames, soms van een dag ... CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 7 29 okt 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
Advertentie