obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld telefonie problemen met CaiWay/Delta Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Datum en tijd verspringen
Hermansen
Ben in het bezit van een Panasonic Dec telefoonset Type: KX-TG7220NL.
Sinds december ben ik aangesloten op glasvezelmodem verspringt de tijd en datum
bij binnen komst van een gesprek, waardoor het niet meer mogelijk is te zien
wanneer iemand heeft gebeld wat ik als zeer hindelijk ervaar.
Jaren lang via de kabel geen last hiervan gehad en heb dan ook direct een
klacht hiervan kenbaar gemaakt aan Caiway via helpdesk waar in gezegd dat dit niet
mogelijk was via glasvezel om dat er geen puls over zou lopen waardoor dit veroorzaakt
zou kunnen worden, en het advies luiden dit ergens anders uit te proberen via kabel in de
oude situatie, en wat blijkt dat die niet meer van datum is gegaan.
Heb weer gebeld met helpdesk en daar werd wel degelijk toegegeven dat er een puls over
zou lopen waar door dit veroorzaakt word, en mij toegezegd dit met andere collega's te zullen
overleggen en mij daarvan op de hoogte te brengen, maar voor als nog niets mogen vernemen.
Wie hebben deze klachten ook gehad, en wil zijn ervaring met mij delen.
 
Hermansen
Heb je dit al gecommuniceerd met caiway, en wat was hun reactie!
 
Adios
Als Caiway een bepaalde puls doorgeeft die dit veroorzaakt, waarom geeft Caiway die puls dan door?

Wat voor puls is dat en wat is de oorspronkelijke functie daarvan?
 
Caiway Webcare
Het probleem wordt veroorzaakt door data die wordt meegestuurd met een inkomende oproep. Dit is inmiddels bekend en wordt met een update voor het Genixis modem verholpen. Naar verwachting zal deze update volgende week volgen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Hermansen
Nou ben reuze benieuwd of het zo snel wordt opgelost!!
Is het mogelijk dat dit kenbaar wordt gemaakt als de
update voorhanden is?
 
Caiway Webcare

Quote

Hermansen schreef:

Nou ben reuze benieuwd of het zo snel wordt opgelost!!
Is het mogelijk dat dit kenbaar wordt gemaakt als de
update voorhanden is?


Uiteraard, deze update zal aanstaande vrijdag live staan. Mogelijk zal daarvoor wel je Genixis opnieuw gestart moeten worden.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Tonv58
De tijd op mijn telefoon staat spontaan op de juiste tijd! Dus nu al, op 17-01.
Is het probleem nu structureel opgelost, moet ik nog iets resetten of opnieuw opstarten of zo?
 
Hermansen
Geweldig alles weer als vanouds, geweldig.
 
Tonv58
Mooi. Dit weekend geen piketdienst, dus dan moeten we vannacht maar een uurtje of wat offline.
 
musiclover
Ik heb van de week een set dect telefoons van het merk Profoon PDX-7930 gekocht en kamp sindsdien met hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven. Het lijkt hierboven dat het in januari al was opgelost, maar ik heb er nu nog steeds last van. De klantenservice van Caiway stuurde mij doodleuk het volgende mailtje:
--------------------------------
Helaas ondersteunt Caiway niet externe apparatuur, omdat wij deze producten niet in het assortiment hebben.

Bij deze verwijzen wij u toch naar de leverancier van het product.
---------------------------------

Wie weet een oplossing????????

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 17 juni 2013, 12:58:41:

Quote

musiclover schreef:

Ik heb van de week een set dect telefoons van het merk Profoon PDX-7930 gekocht en kamp sindsdien met hetzelfde probleem zoals hierboven beschreven. Het lijkt hierboven dat het in januari al was opgelost, maar ik heb er nu nog steeds last van. De klantenservice van Caiway stuurde mij doodleuk het volgende mailtje:
--------------------------------
Helaas ondersteunt Caiway niet externe apparatuur, omdat wij deze producten niet in het assortiment hebben.

Bij deze verwijzen wij u toch naar de leverancier van het product.
---------------------------------

Wie weet een oplossing????????


Het probleem is opgelost. Bij de basis-instellingen van de telefoon is een menu-item dat flashtijd heet. Dit item heeft 3 instellingen. normale-, korte- en lange puls. Ingesteld op lange puls doet het probleem zich niet meer voor. Jammer dat Caiway geen hulp geeft om deze problemen op te lossen. Zij zijn toch degene die deze puls meesturen. Maar er is geen enkele documentatie hierover bij Caiway beschikbaar en dan reageren ze ook nog eens zoals hierboven aangegeven.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 17 juni 2013, 15:48:25:
Jammer genoeg was ik wat voorbarig in mijn vorige bericht. Het is bij een aantal gesprekken goed gegaan, maar nu is het weer hommeles. Weer hetzelfde probleem als voorheen, ondanks de instelling van de lange puls.
Wie weet een betere oplossing?
Gewijzigd door musiclover op 17 juni 2013, 15:48
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Datum en tijd verspringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FoxSports niet actief op afgesproken datum Abonnementen : 10 01 aug 2015
datum verspringt Humax 5050c Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 19 okt 2013
Tijd staat niet goed in Airties CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 10 02 apr 2013
Het is tijd voor snelheids verhoging. Klacht over CaiWay/Delta : 7 29 jan 2013
Advertentie