obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen Internet
Mikevanderkooij
Goedemorgen,

Ik heb probleem waar ik mij al heel erg lang aan erger.
Ik heb gisteren omdat het werd aanbevolen de dure Sitecom X6 gekocht. Omdat deze door Caiway was getest.
Maar nu heb ik om de 10 minuten dat mijn internet weg valt, en dan gaat het groen lampje weer knipperen! Ik heb dit als het glasvezel modem direct is verbonden met mijn PC & ook via de router!

Groeten,

Mike van der Kooij


(Laatste geholpen via de telefoon door: Jeffrey Klein.)
 
Adios
Heb je de stroom van alles al een paar minuten afgehaald?

Probeer eens of dat helpt
 
Mikevanderkooij
ik informeer jullie daalijk op de status van het internet en wat er allemaal gebeurd.

Ik ga nu alle stappen volgen die Optimizer_CO heeft gezegd.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 23 2012 18:39:25:
Nou Optimizer,

Ik heb alles gedaan wat je heb gezegd en nog steeds echt geen internet! en ik heb echt alles geprobeerd, Ik heb het glasvezel modem direct op mijn PC aangesloten en dan doet hij het 5 minuten, en na 5 minuten internetten gaat hij weer knipperen hoor. En hetzelfde probleem bij de router! Nou dacht ik dus, waarschijnlijk ligt het dan aan het Glasvezel modem? En als dat zo is, kan ik dan een nieuwe van Caiway krijgen? Al moet ik hem persoonlijk halen! De feestdagen komen er bijna aan, morgen zijn ze nog even open ( de shop + de klantenservice) En daarna weer 3 dagen niet!
Gewijzigd door Mikevanderkooij op 23 december 2012, 18:39
 
Mikevanderkooij
Ja ik heb deze samen geconfigureerd. En ik weet 100% zeker dat ik alles goed heb gedaan.

Maar kan ik morgen bij de Caiway Shop in naaldwijk het glasvezel modem niet laten checken?
Gewijzigd door Mikevanderkooij op 23 december 2012, 20:29
 
Mikevanderkooij
Ik laat hem nu gewoon op de stroom staan, en zal ze morgen eerst even bellen.

Als hun dan nog zeggen dat ik moet resetten etc. -.- dan denk ik toch dat het aan mijn glasvezel modem ligt of wat jij zegt die activatie server.

Want een vriend van mijn vader heeft gewoon alles supersnel & werkend gekregen gelijk nadat hij hem had aangesloten
 
Adios
Heb je wel voldoende ventilatie? Misschien is je modem oververhit?
 
popmart1970
als het aan het overhit zijn zou liggen zou het na een iets langere tijd dan 5 minuten pas opspelen denk ik....!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
En doet zijn Internet het weer?
 
Mikevanderkooij
Nee er is geen monteur gestuurd. Die krijg ik volgende week vrijdag........

Kan ik niet even een vervangend kasje krijgen? Z'n genexis glasvezel modem. Ze kunnen toch niet verwachten dat ik 2 weken zonder internet ga zitten in mijn KERSTVAKANTIE???

Heb ook een ipad voor de kerst... kan je ook niets mee zonder internet...

Schandalig
Gewijzigd door Mikevanderkooij op 24 december 2012, 18:27
 
Mikevanderkooij
Ik was vandaag de hele dag thuis. Ik had gelijk teruggebeld. Kreeg ik een buitelands iemand aan de telefoon en zei Jeffrey is even bezig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie