obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met glasvezelkabel aansluiten
popmart1970
Ben het met 4K eens dat er bij anderen veel meer "op elke slak zout wordt gelegd" dan bij Caiway ivm grootte!!!

Hierbij krijg Ik als klant veel het idee:
1. totaal niet serieus genomen te worden
2. We (Caiway) doen toch lekker wat ons uitkomt
3. Zolang we er mee wegkomen....prima toch..!!
4. dankzij de monopolie-positie kunnen we sommige producten aanbieden die qua prijs/kwaliteit ver achter lopen bij anderen.

Zou idd de grote massa-media hier een leuk aandachtsartikel/programma aan kunnen wijden omdat er veel raakvlak is (lees kijkcijfers) zou dit denk ik snel ineeens anders kunnen!!

NIET dat ik ontevreden ben hoor....echter KRITISCH....en dat moet kunnen anno 2012/2013
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Nou RoZip Itbert. volgens mij heb jij nu een korting gehad dat je heel 2013 niet hoeft te betalen, klopt dat ?
 
DannyBuf
Beter laat dan nooit,

Het kastje bevatte een fabrieks foutje, waardoor die niet in de glasvezel aansluiting pastte en dit kan iedereen overkomen.

De service was perfect OPTIMIZER_CO kwam de volgende dag gelijk langs en heeft het kabeltje gemaakt. Het internet werkte gelijk na de installatie. Uit meerdere speedtests op speedtest.net en speedtest.caiw.net, behaalt ie ongeveer een gemiddelde van 285 up&down uit, wat volgens mij de snelste in Nederland is.

Nogmaals bedankt voor de goede service.
 
kawamaup
Dat wil ik ook! !!! Haal de 100 niet eens met mn 300 aansluiting. Maar ik weet....help is underway.
 
kawamaup
Thumbs Up

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 28 2012 17:00:13:
Optimizer (Jaco) is langsgeweestThumbs Up en wat blijkt....(hoe beschamend is ditShock)....beide netwerkkaarten(pc/laptop) kunnen helemaal geen gigabit internet aanSad. Vandaar dus dat mn snelheid de 100Mbs niet passeerde. Jaco had zn eigen laptop met fijne netwerkkaart aangesloten en daar pingelde lachend een dikke 320Mbs tevoorschijn. Inmiddels bij Conrad een Gigabit netwerkkaart besteld en voor de laptop een USB/Gigabit omvormer besteld. Schijnt dat dit perfect werkt.
De netwerk kaart komt ergens begin februari maar de USB gigabit netwerkkaart wordt zsm geleverd. Zodra geinstalleerd volgen de resultaten.

Overigens TV en Telefonie perfect. Beide zonder haperen. (topkabeltjes van Jaco hihi)
Gewijzigd door kawamaup op 28 december 2012, 17:00
 
Htr
Is al weg hij vind dit apparaat zo goed
Gewijzigd door Htr op 26 augustus 2013, 21:05
 
Adios
Mee eens maar het blijft een baggerbox die Entone.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met glasvezelkabel aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Soundbar via hdmi aansluiten op Amino 7 Algemeen : 1 05 mei 2021
Caiway Glasvezel - FiFa (FUT) en Gaming ervaringen Vs problemen Storing : 1 14 jun 2020
modem met wifi aansluiten CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 10 mei 2020
Advertentie