obey-robots.txt
04 December 2016, 13:15
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

activeren

donja
moet ik echt 5 dagen wachten om te activeren of kan het al eerder?
 
JanB
Donja,

In de brief staat dat inderdaad zelfs 5 werkdagen na dagtekening.
Tussen de brief en de ontvangst van het pakket zat bij mij 4 werkdagen na dagtekening.
Ik heb netjes nog een dag gewacht. Je kunt ook even bellen naar Caiway.
Ik zou overigens het pakket activeren op een werkdag zeker in deze periode , mochten er problemen zijn dan kun je Caiway contacten
 
donja
ooh dat wordt dan na de kerst!! (dagtekening 18 dec)maar goed zit al voor de tweede dag voor niks te wachten op mijn pakket.
caiway had gezegt je ontvangt het 20 dec ,niet dus . weer gebeld nee hoor mijn collega heeft het fout 21 dec vandaag dus tussen 8 en 13 uur,zie de postbode net iets afleveren bij de buren en rijdt weg!! bellen maar weer .mevrouw er staat hier zaterdag 22 dec tussen 8 en 14 uur ik snap het niet meer!! maar goed 3x is scheepsrecht.
wel jammer dat je moet wachten om te activeren was een leuk klusje voor het weekend geweest.
 
JanB
Je kunt even bellen naar Caiway en de track and trace code opvragen.( die krijg je als het goed is ).
dan kun je de zending zien cq volgen.
http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/
 
meneerleblanc
Je kunt ook alvast aansluiten en stroom op het modem. Als dit teken <> continue brand. Dan kun je activeren. Mijn activatie was op de vierde dag.
 
Leonardus
Ik heb vanmiddag ook het pakket binnen, aangesloten en de LED <> brandt continu, als ik m'n laptop op de 1e utp poort aansluit kan ik niet het activeer URL benaderen, weet iemand hoe dit werkt ? Heb nu kabelmodem van caiway en ook daar is dit activeer URL niet te bereiken,

Thanks Leo
 
meneerleblanc
Leo,

Ik weet niet op welke dag je zit vanaf de dagtekening van de brief. Ik zat op de 4e dag. Activeren kan pas na de 5e dag stond in de brief. Dus als je op dag drie of eerder zit dan zou ik nog even wachten. Ik kon wel naar de activerings url maar had later problemen om de te verwachte snelheid te halen. Ik heb toen gebeld met de helpdesk maar die wisten mijn niet te vertellen wat er aan de hand was. Nadat ik mijn netwerkkaart van mijn laptopje had uitgeschakeld en weer ingeschakeld ging het als een speer. Dus misschien helpt dit. Overigens check ook even of de kaart op dhcp staat ingesteld.
 
Leonardus
Hallo meneerleblanc,

de dagtekening van de brief staat op de 18e dus ben rijkelijk vroeg :-) idd laptop staat op dhcp en opnieuw opgestart, ik kan dus de url niet bereiken via de utp rechtstreeks op de laptop, ik zal wel te vroeg zijn en misschien is het url alleen op werkdagen te bereiken ?
Geduld valt niet mee maar zal het na het weekend weer proberen. ik had trouwens ingetikt:
https://ikgavoorglas.nl/activeren

Leo
 
JanB
Leonardus ook aan jou dit berich wat ik eerder naar een ander stuurde:


Donja,

In de brief staat dat inderdaad zelfs 5 werkdagen na dagtekening.
Tussen de brief en de ontvangst van het pakket zat bij mij 4 werkdagen na dagtekening.
Ik heb netjes nog een dag gewacht. Je kunt ook even bellen naar Caiway.
Ik zou overigens het pakket activeren op een werkdag zeker in deze periode , mochten er problemen zijn dan kun je Caiway contacten
 
Leonardus
Ik ben er later op de avond toch nog even mee doorgegaan en ineens had ik verbinding met https://ikgavoorglas.nl/activeren hierna het scherm van dat het max 15 minuten zou duren om op de knop activeren te kunnen klikken, dit duurde een half uur en nog steeds niets even een F5 en URL bestond niet meer maar was wel verbonden met het internet ! De activatie bleek zonder terugmelding toch plaats te hebben gevonden.
Nog niet de maximale snelheid maar daar kijk ik over een paar dagen nog een keer naar en of het evt. een bottleneck in de hardware is hier, kabeltje, switch, router... het is nu reeds 3 x zo snel als ik voorheen had.
De Entone PVR doet het ook ! de telefoon doet het nog niet maar dat wacht ik ook nog even af en anders maandag de helpdesk even contacten.
Mooi dat ik toch nog in 2012 op het glas verbonden ben !
Allen die gereageerd hebben op mij bericht: Thanks !

Groeten en happy holidays !
Leo
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Glasvezel activeren? aanvragen? SCHIEDAM Klacht over Caiway 13 25 juni 2015, 09:30
Tweede smartcard activeren Digitale radio of televisie storing 11 04 februari 2014, 12:28
activeren CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen 3 25 augustus 2013, 20:53
Klacht over activeren glas in Kudelstaart Klacht over Caiway 35 24 augustus 2013, 11:34
Nieuwsgroep activeren Algemeen 5 08 juli 2013, 13:23
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf01:11:20
| vossoft02:15:23
| Highway03:34:52
| flipje04:19:02
| erickiel05:20:17
| ghijs14:51:52
| Fredy15:05:44
| Adios15:24:43
| Cees18:20:35
| Jaco Hage21:07:02
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.