obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Waarom zit TV Utrecht in Krimpen achter de smartcard?
Adios
Ik was afgelopen zaterdag bij mijn schoonzus in Uithoorn.

Ook daar waren TV Gelderland en L1 aan het basispakket toegevoegd.
Ze kan dus deze zenders en ook TV Utrecht zonder smartcard ontvangen. Ze heeft alleen het basispakket en gebruikt geen CI module of smartcard.

Ook in Krimpen is TV Gelderland en L1 aan de ongecodeerde zenders toegevoegd.

Maar tot mijn grote verbazing zit TV Utrecht bij ons nog achter de smartcard.

Doe ik daarentegen de smartcard er weer in bij mijn moeder die ook in Krimpen woont en alleen het basispakket heeft, dan krijgt ze gelijk weer beeld op TV Utrecht.

Waarom is in Krimpen, TV Utrecht gecodeerd terwijl je het met een smartcard voor het basispakket wel kan zien?

Ik begrijp het niet helemaal.
Gewijzigd door Adios op 03 december 2012, 15:13
 
Caiway Webcare
Beste 4K,

Ondanks een zeer late reactie wil ik je graag alsnog informernen.

Iedere regio heeft zijn eigen regionale omroep. Voor uw regio is dit TV Rijnmond.

Welke zender ongescrambled zichtbaar zijn kan per regio verschillen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Beste Harma. In Oudenbosch hebben ze ook TV Utrecht zonder smartcard. Dat ligt toch verder van Utrecht dan Krimpen.

Hetzelfde geldt voor het Westland, ook daar is TV Utrecht te zien zonder smartcard.

Doe ik de smartcard in de CI module bij mijn moeder, dan heeft ze wel TV Utrecht, terwijl ze alleen het basispakket heeft.

Je ziet, je antwoord klopt niet .

mvg..
 
Caiway Webcare
Beste 4k,

Dankjewel voor je reactie.

Caiway heeft een indeling gemaakt over welke zender in bepaalde regio's gescrabled en ongescrambled te zien zijn. Overige regionale zenders zijn te zien in aanvullend pakket. Zie hiervoor deze link http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/televisie/aanvullendepakketten

Zoals eerder aangegeven is TV Rijnmond bij u een regionale omroep die zonder smartcard te zien is. Voor de regionale zenders kan dit per regio verschillen.

Het is goed mogelijk dat u met een smartcard in een andere regio wel een bepaalde zender kan ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Fredy
@4K RTV Utrecht hebben we toch ook in Krimpen nu we het uitgebreide pakket hebben. Bij mij zit hij op 75.
 
Adios
Fredy, dat het met smartcard te zien is weet ik ook wel, maar je weet ook dat je maar drie smartcards krijgt bij Caiway. Daar heb ik niet genoeg aan. En het gaat mij erom dat als het in alle andere Caiwaygebieden zonder smartcard te zien is, dat het logisch is dat het hier ook zo is.

Westland en Oudenbosch liggen veel verder van Utrecht dan Krimpen en die hebben de zender wel ongecodeerd op de coaxkabel.

Het blijft een rare boel daar in Naaldwijk.
 
Adios
Dat is nou echt de grootste flutoplossing die ik kan bedenken.
Want zoals je weet heb je in het basispakket veel minder regionale zenders op de glasvezel dan op de coaxkabel.

Op de coaxkabel heb je in het basispakket:
AT5,
TV Noord Holland,
TV West,
TV Rijnmond,
TV Gelderland,
Omroep Brabant,
HOS,
L1,
WOS,
Look TV,
Den Haag TV,
Regio Info thuis,
LOK,
RTV9,
TV Utrecht,
Gouda stadhuis,
Gouda kabelkrant,
Beek TV.

Op de glasvezel heb je alleen LOK en TV Rijnmond in het basispakket.

Je ziet, de glasvezel biedt totaal geen soelaas.

3786aec9735e909ad94f249974938274

ed73f69939ebd4f54c3667568f37227f
Gewijzigd door Adios op 09 januari 2013, 16:15
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom zit TV Utrecht in Krimpen achter de smartcard?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Interactie tv achter een titanium 22 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 03 mrt 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
fritzbox 7490 blijven gebruiken achter Genexis Platinum router Algemeen : 1 11 sep 2020
Advertentie