obey-robots.txt
04 December 2016, 21:23
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Snelheid met nieuw Ultra *32MB

MarkSluijter
595462041

Sinds ik van de upgrade gebruik heb gemaakt, valt het mij vooral op zondag op dat de snelheden behoorlijk worden geknepen. Dus zal ik hier af en toe even wat posten.

595530376

Een paar uur later zit ik nog maar op ongeveer 30%.
Gewijzigd door MarkSluijter op 18 oktober 2009, 11:44
 
Dr-Pepper
In welke regio zit je, maybe is het al bij ze bekend namelijk.
 
Fokker
Sinds mijn overgang naar het nieuwe modem is bij mij een identiek probleem, in de weekenden is het bagger traag, mag blij zijn als ik 10 Mb/s krijg.
Overdag redelijk, na 1800 uur weer erg slecht, max 1.6-1.7 Mb/s maar snachts 0200-0300 uur is het gewoon max download dus het kan wel.
Regio is Aalsmeer
Helpdesk al vanaf eind september op de hoogte maar oplossingen komen er niet, wel de bekende stilhoudertjes als nieuwe splitter/kabel/router etc maar dat heb ik allemaal al uitgevoerd.
Er is een tekort aan bandbreedte ofzoiets al beweren ze dat ze bandbreedte genoeg hebben.
 
magicwizz
Fokker schreef:
Sinds mijn overgang naar het nieuwe modem is bij mij een identiek probleem, in de weekenden is het bagger traag, mag blij zijn als ik 10 Mb/s krijg.
Overdag redelijk, na 1800 uur weer erg slecht, max 1.6-1.7 Mb/s maar snachts 0200-0300 uur is het gewoon max download dus het kan wel.
Regio is Aalsmeer
Helpdesk al vanaf eind september op de hoogte maar oplossingen komen er niet, wel de bekende stilhoudertjes als nieuwe splitter/kabel/router etc maar dat heb ik allemaal al uitgevoerd.
Er is een tekort aan bandbreedte ofzoiets al beweren ze dat ze bandbreedte genoeg hebben.


Ze zijn wel degelijk bezig met een oplossing.. Het heeft alleen even de tijd nodig...
 
Fokker
magicwizz schreef:

Ze zijn wel degelijk bezig met een oplossing.. Het heeft alleen even de tijd nodig...


Het zou leuk zijn als ze dan ook iets van zich lieten horen ipv dat je zelf telkens moet bellen om te vragen of er nog iets mee gedaan word.
Dit heb ik meermaals aangegeven bij de helpdesk maar blijkbaar is slecht nieuws iets dat ze niet graag willen vertellen.
Was tot nu toe een zeer tevreden gebruiker maar dat word met de dag minder.

Voor de duidelijkheid, zo zijn mijn resultaten wanneer ik juist mijn verbinding vol wil gebruiken, ik zou dus normaal 32Mb/s moeten halen.


617339415
Gewijzigd door Fokker op 09 november 2009, 19:24
 
Dr-Pepper
Fokker schreef:
magicwizz schreef:

Ze zijn wel degelijk bezig met een oplossing.. Het heeft alleen even de tijd nodig...


Het zou leuk zijn als ze dan ook iets van zich lieten horen ipv dat je zelf telkens moet bellen om te vragen of er nog iets mee gedaan word.
Dit heb ik meermaals aangegeven bij de helpdesk maar blijkbaar is slecht nieuws iets dat ze niet graag willen vertellen.
Was tot nu toe een zeer tevreden gebruiker maar dat word met de dag minder.

Voor de duidelijkheid, zo zijn mijn resultaten wanneer ik juist mijn verbinding vol wil gebruiken, ik zou dus normaal 32Mb/s moeten halen.


617339415


Ik ga er van uit dat je dan al een melding open heb staan bij de helpdesk?
Als het eenmaal in behandeling is kan je er zelf niet zoveel meer aan doen dan afwachten, het gaat waarschijnlijk ook niet werken als je vaker belt over de status.

Erg vervelend dat je iets meld en dan weer even niets hoort, aan de andere kant kan ik ook weer begrijpen dat als je geen nieuws heb je dat ook niet hoeft door te geven vanuit Caiway zijnde.

Problemen als een goed signaal met lage snelheid kost nou eenmaal wat tijd om op te lossen, je kan er niet simpel een monteurtje op af sturen.
 
emilio
Ik maak gebruik van super abonnement (16Mb/s) en laatste tijd is snelheid erg matig.

Frown
623131647

Ik zit in de regio Aalsmeer en maak gebruik van D-link 655 router icm webstar modem.
Heb de servicedesk van caiway ook maar eens een e-mail gestuurd.

Is snelheid in algemeen een probleem of geldt het enkel voor ultra gebruikers?

groet,

emilio
Gewijzigd door emilio op 15 november 2009, 13:02
 
Dr-Pepper
emilio schreef:
Ik maak gebruik van super abonnement (16Mb/s) en laatste tijd is snelheid erg matig.

Frown
623131647

Ik zit in de regio Aalsmeer en maak gebruik van D-link 655 router icm webstar modem.
Heb de servicedesk van caiway ook maar eens een e-mail gestuurd.

Is snelheid in algemeen een probleem of geldt het enkel voor ultra gebruikers?

groet,

emilio


Waarschijnlijk zak je als antwoord op je mail daar wel meer over te horen krijgen, eigenlijk ben ik wel benieuwd wat de uitkomst is.
 
Fokker
Afgelopen week is er een monteur langs geweest die bij mij in huis nogmaals alles heeft vervangen, daarna in de verdeelkast van de wijk alles heeft vervangen, maar de resultaten blijven vooralsnog uit.
Het enige merkbare (en zichtbare resultaat is dat ik nu een mooie nieuwe terminator tegen de muur heb.

Er zouden nu allerlei netwerk onderzoeken gedaan worden, aangezien het dus niet in mijn aansluiting zou liggen.
Werd vrijdag avond nog wel gebeld door caiway of ik weer kon testen, maar aangezien ik niet thuis was kon dat niet en op de afgesproken tijd werd ik niet meer teruggebeld.
Dus maar weer verder afwachten.

Trouwens de download is weeral bagger vandaag.

Mocht het opgelost worden laat ik het nog wel weten.
 
emilio
Nog geen reactie. Vanavond nog een keer getest. Word almaar slechter Sad
624517740

Zodra er meer nieuws is laat ik het horen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid met nieuw Ultra *32MB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wifi-snelheid CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 25 28 juli 2016, 01:11
Draadloze snelheid laag!! Eigen netwerk 23 24 juni 2016, 10:44
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? 3 22 juni 2016, 18:11
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde via kabel Algemeen 25 22 mei 2016, 12:25
upload snelheid laag CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen 1 20 mei 2016, 16:06
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Sandwedge01:04:17
| Highway01:12:53
| erickiel01:57:06
| greg02:15:45
| jj198704:26:26
| Mario04:30:27
| Bordewolf04:33:29
| ghijs04:37:09
| markmart05:30:59
| popmart197006:59:51
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.