obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel schiedam
dobias
Beste Caiway Webcare,

Er staat op de website dat de planning er is om glasvezel in schiedam te leggen.
Waar moet ik dan aan denken 2013 of nog verder weg?

Gr,
Dobias
 
Adios
Ik denk gezien de achterstand in andere gemeenten op zijn vroegst in 2014 dat Schiedam aan de beurt is.
 
Adios
Het eigenlijk schandalig dat Caiway zo slecht antwoordt op vragen van consumenten. Tenslotte staat de C in de naam van Caiway voor communicatie ....

Maar zelfs een antwoord op een eenvoudige vraag, waarom het basispakket in Krimpen gecodeerd is, terwijl er geen tweede aanbieder is, is voor de mensen van Caiway te veel moeite.....


Van mij mag de letter C vandaag nog uit de naam Caiway verdwijnen.

Maar Schiedam, eens komen jullie aan de beurt. Boxing
 
maanmist
Even aan refeferen dat het forum geen officieel kanaal is.
 
Adios
Ik heb de offciele kanalen ook bevaren hoor Maanmist.

Maar een antwoord waarom in Krimpen en Loenen het basispakket gecodeerd is terwijl er geen tweede aanbieder is of komt, heb ik nooit gekregen.

Leuk dat jij nog hoopvoller bent, Maanmist. Ik was het ook, maar door de praktijk met schade en schande een zeer teleurgestelde klant geworden.

Steeds meer Krimpenaren beseffen dat ze een veel te hoge prijs betalen voor het glasvezelpakket, vergeleken bij de nieuwe pakketten.
Maar waarom we dan geen financiele compensatie krijgen, krijgen we ook geen antwoord op.
Terwijl het glasvezelproduct beduidend minder is als de nieuwe.

Het is gewoon te schandalig voor woorden. WAAROM is in veel gevallen al een te moeilijke vraag voor Caiway.
 
maanmist
Maar ik ben geen partij hoor. Smile Zit zelf ook nog op glasvezel te wachten. Maak alleen melding van het feit dat het niet officieel is.
Ikzelf heb over het algemeen via Twitter contact met Caiway en wordt daar over het algemeen goed te woord gestaan.
 
Caiway Webcare

Quote

dobias schreef:

Beste Caiway Webcare,

Er staat op de website dat de planning er is om glasvezel in schiedam te leggen.
Waar moet ik dan aan denken 2013 of nog verder weg?

Gr,
Dobias


Beste Dobias,

De aanleg van het glasvezelnetwerk wordt gedaan door CIF. Op het moment dat wij informatie ontvangen wanneer aanleg van glasvezel in Schiedam gaat plaatsvinden plaatsen wij dit op onze website.

Op dit moment hebben wij nog geen informatie inzake Schiedam beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
habbie
http://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/applicatie/glasinuwgebied/schiedam

Vanaf 2015.
 
Adios
nou ja. als er staat 2015 en je ziet de huidige vertragingen al. Dat moet je dus invullen 2017...
 
Radar

Quote

4K schreef:

Het eigenlijk schandalig dat Caiway zo slecht antwoordt op vragen van consumenten. Tenslotte staat de C in de naam van Caiway voor communicatie ....

Maar zelfs een antwoord op een eenvoudige vraag, waarom het basispakket in Krimpen gecodeerd is, terwijl er geen tweede aanbieder is, is voor de mensen van Caiway te veel moeite.....


Van mij mag de letter C vandaag nog uit de naam Caiway verdwijnen.

Maar Schiedam, eens komen jullie aan de beurt. Boxing


Vroeger.....alleen heel oude mensen weten dat nog, stond de C voor "centrale" .....als in: CAIW= Centrale Antenne Installatie Westland........

Dat was nog in de tijd dat ik mijn 14K4 modem met pensioen kon sturen en als een van de eersten kabelinternet kon nemen....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie