obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer komen de nieuwe snelheden in Krimpen?
JvS

Quote

OPTIMIZER_CO schreef:

.....en daar zitten we dan gisteravond weer 4,5 uur voor om tafel, om o.a. de 4K en Robert038 ''gebieden'' door te nemen en op te lossen, maar ja....


En is er ook nog wat uitgekomen?
 
leuro
@OPTIMIZER_CO kom net thuis van een avondje voetbal kijken bij een vriend...nog een ontevreden klant van caiway. Zoals velen!!!!!
Snap dat er aan allerlei oplossingen gewerkt wordt. Maar jouw opmerking dat je het niet fair vindt om het te wijten aan de provider
slaat natuurlijk nergens op. Aan ons zijn in krimpen en loenen allerlei beloften en toezeggingen gedaan en ga nu niet vertellen
dat je eerst je "zaken" op orde wil hebben in de nieuwe gebieden terwijl je je zaakjes eerst in krimpen en loenen op orde had moeten hebben
alvorens verder uit te rollen naar andere gebieden. Wij zijn nu heer de dupe van jullie beleid...nu zijn jullie "live"gegaan in omgeving westland en blijkt dat daar het "ook"niet werkt. Waren wij niet eerder aan de beurt dan de omgeving Westland? Er is 4,5 uur gesproken over een oplossing.... maar wij als klanten zien daar niets van. Behalve dat er weer eens uitstel komt voor de regio krimpen/Loenen. Zat er a al aan te denk ook alles op te zeggen... die hele bende van caiway.... adsl van alle andere providers is beter dan jullie glasvezel!!! Heb me klacht ook al gemeld bij Klacht.nl en Trosrader.nl... ben met beide nog in contact over de opvolging die jullie er aan geven. Misschien dat een leuk item op sbs misschien de aandacht trekt. Heb mezelf ook aangesloten bij de Radar.nl lotgenoten groep... misschien dat we ons daar allemaal moeten aanmelden.....of allemaal onze automatische incasso moeten stop zeggen alvorens we serieus genomen worden. Krijgen heel onopvallend via Mijn Caiway te horen dat we pas in december te horen krijgen hoe Caiway ons "te gemoed gaat komen"
Zal je nu vast voorspellen dat de eerst volgende melding van jullie zal zijn dat we pas in 2013 wat te horen zullen krijgen!!!
Kom je afspraken naar je klanten in Krimpen/Loenen eens na!!!!!



..

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 15 2012 01:39:13:
Nog even dit voor toekomstige klanten in Krimpen en Loenen....

Ik betaal ruim 65 euro voor een abonnement voor de volgende internet snelheden en nog geen fractie van de zenders die in de "nieuwe" gebieden wordt aan geboden.... nu al ruim twee jaar..... maar voorlopig is eer de regio Westland "eerst" aan de beurt.... zijn van de week pas
"live"gegaan. Uitzending gemist...video on demand...multiscreen..... wat is dat???? Helpless

2308335321


Moet ik nog meer zeggen?? AngryZip ItWhip




..

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 15 2012 01:41:30:
101.63.... malloten.... kan je bijna een auto voor leasen Shock

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 15 2012 01:54:15:
Goedemorgen Leuro,
Ik ben erg benieuwd hoe het op dit moment met je internetsnelheid gaat. Mocht je op dit moment nog problemen ervaren dan wil ik kijken of ik wat kan doen voor je. Hiervoor heb ik wel je postcode en huisnummer nodig.

Groet,
Michiel
Caiway webcareteam
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goede middag,

Ik ervaar geen problemen met mijn internet hoor... heb een 25 mb abonnement bij caiway...
snap dat je er ook van staat te kijken dat mijn snelheid niet hoger is voor het bedrag wat ik er voor betaal.

Al een idee geopperd om de mensen in krimpen en loenen te gemoed te komen voordat iedereen echt weg loopt,
heb het onderstaande idee al in het forum geopperd:


Biedt het Alles in 1 Comfort pakket (90 mb/s up en down) aan voor een euro of 40 ipv de 101 euro die het nu moet kosten
tot wij in krimpen en loenen ook gebruik kunnen maken van de super snelle nieuwe abonnementen.


En dit is nog niet eens in vergelijk met de nieuwe Alles in 1 Glas pakketten die jullie de nieuw gebieden aanbieden.

Wordt eens tijd voor actie van caiway ipv alleen zeggen dat jullie er mee bezig zijn.... horen we al twee jaar.

Mvg,
Leuro

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goedemiddag,

Rond half november zal er vanuit onze marketing afdeling een bericht aan onze abonnees in de regio Krimpen en Loenen komen met betrekking tot de huidige situatie. Tot hier meer overbekend is kan ik hierover helaas niks aangegeven.

Met vriendelijke groet,
Michiel
Caiway webcareteam


..
Gewijzigd door leuro op 15 november 2012, 01:54
Handtekening
Computer Operator
 
Adios
Ik vind wel dat je wel erg makkelijk denkt over de situatie in Krimpen en Loenen hoor, Optimizer.

We betalen al maanden, tientjes te veel voor een minder glasvezelproduct. Toch komt er geen compensatie.

Tevens is ondanks het feit dat Caiway de enige aanbieder is op de coaxkabel van CIF in Krimpen en Loenen en Albrandswaard bij ons het basispakket gecodeerd.

Dit veroorzaakt dus het belachelijke verschil dat iemand in Uithoorn, Maassluis, Westland, Doorn, IJsselstein, Oudenbosch, Aalsmeer, Malden, Maasbommel etc gewoon 18,25 euro per maand kwijt is als hij op vijf televisies naar het digitale basispakket wil kijken, ( omdat het basispakket daar ongecodeerd is ) maar dat wij in Krimpen en Loenen en Albrandswaard daarvoor 36,50 per maand kunnen neertellen!!!

Een reden hiervoor is er niet, want er is geen tweede aanbieder. Ik heb gisteren nog maar eens de REKAM gebeld en daar werd me meegedeeld dat ze niet meer komen op kabelnetwerk van CIF als tweede aanbieder. Caiway wil het niet meer.

Je ziet: Caiway heeft de mensen in onze gemeenten onnodig met extra kosten opgezadeld die genoeg hebben aan het basispakket. CI module plus smartcard kosten. ALLEMAAL VOOR JAN DOEDEL!!!

Ik ken geen andere kabelaar die deze extreme verschillen per gemeente in zijn gebied toepast. En ook die andere kabelaars zijn net als Caiway opgebouwd uit verschillende netwerken uit het verleden. Toch lukt het hun wel om alle klanten gelijk te behandelen. Maar hier neem je het opeens op voor Caiway die de mensen in Krimpen en Loenen een poot uitdraait op alle mogelijke manieren!

Ziggo zegt toch ook niet, in Amersfoort kost het je 18 euro per maand om op vijf televisies naar je pakket te kijken in huis, maar de mensen in Amstelveel eh.. Amstelveen moeten daarvoor 36 euro per maand betalen!!!
Dan zou echt de pleures uitbreken. Maar Caiway doet het zelfde met ons in Krimpen en Loenen en Albrandswaard en dan moeten wij dat opeens allemaal maar accepteren ?

Wij worden dus dubbel benadeeld door Caiway ten opzichte van de andere Caiwayklanten, zowel op de coaxkabel als de glasvezel!

Onbegrijpelijk voor mij dat jij dit allemaal goed praat!
Gewijzigd door Adios op 15 november 2012, 07:14
 
JvS
Snap alleen niet hoe het komt dat via het ene kanaal van Caiway ''Twitter'' wordt gezegd dat er midden november een bericht komt over informatie en dat op mijncaiway een bericht wordt geplaatst dat het naar December is verplaatst.
Lekker interne communicatie heb je dan binnen je bedrijf.

Daarnaast wachten wij al 2 jaar op iets wat ''binnenkort zou komen''

Wat als wij nou gaan zeggen we betalen binnen kort de rekening aan Caiway.. en we doen dat na 2 jaar nog niet.. (want zo beloof je iets en doe je het niet)
Nou ik denk dat we dat niet eens redden en dat je binnen een paar maanden wordt afgesloten. En omgekeerd zouden wij dan wel 2 jaar lang het geduld moeten opbrengen?

Wij hebben al 2 jaar glasvezel en toen werden er diensten belooft en daarbij werd gezegd dat ze binnen kort kwamen.
Nu 2 jaar later worden er bij meer gemeente glasvezel aangebracht en die krijgen ineens wel deze diensten?
Dan voel je je als klant toch behoorlijk in de maling genomen en achtergesteld.
 
leuro
@OPTIMIZER_CO Wil jou persoonlijk niet aanvallen in wat voor een manier ook. Maar wij horen nu al ruime twee jaar dat er over nagedacht en aan gewerkt wordt. Nu is mij twee weken geleden verzekerd dat half november een oplossing voor de regio krimpen en Loenen zou komen. Vandaar ook mij verontwaardiging dat het zomaar weer verschoven wordt naar december. Zoals ik in eerdere post al zei....krijgen in december waarschijnlijk te horen dat er nog steeds over wordt nagedacht en aan gewerkt wordt maar nog steeds niets kunnen zeggen. Maar ondertussen wordt er wel iedereen maand netjes geld afgeschreven.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 15 2012 13:19:16:
In de nieuwe gebieden die net "live" gegaan zijn kunnen ze van jullie snelle internet (285MB/s) gebruik maken, telefonie en televisie werkt.
Dus die hebben nu al meer dan wij hebben de afgelopen twee jaar. In plaats van nu alle problemen daar eerst te gaan oplossen en vervolgens pas in krimpen en loenen veder te gaan lijkt me daarom ook niet terecht. Zorg nu eerst er maar voor dat hier alle afspraken nagekomen worden.... zoals ons al twee jaar beloofd wordt. Zijn hier op het forum maar een paar leden actief die hun ongenoegen "durven" te ventileren, 4K, robert038, ikzelf, maar geloof mij dat er veel meer ontevreden klanten zijn. Zou voor Caiway rede genoeg moeten zijn om dit nu daadwerkelijk op te lossen en er niet alleen maar over vergaderen en alles maar op de lange baan te schuiven.
Gewijzigd door leuro op 15 november 2012, 13:19
 
Adios
De nieuwe glasvezelgebieden worden niet alleen bevoordeeld op de glasvezel.

Ook op de coaxkabel worden ze bevoordeeld. Ze kunnen daar op een onbeperkt aantal televisies naar het basicpakket kijken omdat in tegenstelling tot Krimpen aan den IJssel, Loenen en Albrandswaard, daar het basicpakket niet gecodeerd is.

Caiway moet zich echt blauw schamen door de inwoners van Krimpen, Loenen en Albrandswaard zo te benadelen !!

Zelfs de later opgekochte kabelnetwerken van Hendrik Ido Ambacht en KBG hebben een ongecodeerd basicpakket!

Als je uitrekent wat het een Krimpense of Loenense klant kost met een alles in 1 bundel van 100 mb/s en op vijf televisies naar het basispakket te kijken:

Wateringsveld en Oudenbosch: 70 euro per maand ben je klaar!
Krimpen en Loenen: 101,25 + 18,25 extra abonnement omdat je op vijf televisies het basispakket nodig hebt in je huis.

Verschil: 119,50 euro voor Krimpen en Loenen en voor de andere glasvezelgebieden: 70 euro = 49,50 duurder per maand!!!! En hebben wij nog maar 90 mb/s voor dat geld!
 
Adios
Ik was de toeslag van 1,95 per smartcard in Loenen even vergeten. (waarom hebben jullie in Loenen die toeslag eigenlijk en wij in Krimpen niet? )

Dan wordt het prijsverschil tussen Waterings Veld, Oudenbosch en Loenen maar liefst 53,40 euro per maand!!

En zonder blikken of blozen, brengt Caiway dat iedere maand in rekening in Loenen en Krimpen aan den IJssel Shock
 
JvS
Caiway heeft zo iets van de klanten gaan toch niet weg.

Want als ik met niet vergis dan is het net waar voorheen internet over wet gegeven ook zeer verouderd in loenen.
Want voor caiway hebben wij hier thuis tussendoor ook nog tele2 gehad en daarbij hadden we internet tot 20mb/s maar de maximum capaciteit van het net van doorgifte was maar 4 of 8mb/s

dus tja als je nu 90mb/s heb ga je ook niet 1,2,3 terug naar 8mb/s lijkt mij
 
Adios
Zover ik weet is het coaxnetwerk in Krimpen, in zeer goede staat. Ik verwacht daarom ook binnen afzienbare tijd internet en telefonie op de coaxkabel .
 
Adios
Caiway kan niks verkopen. Het bezit zelf geen netwerken meer. Alles is van CIF.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer komen de nieuwe snelheden in Krimpen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Advertentie