obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Smartcard bij glasvezel
Joke Den Haag
Ik wacht even de mail af. En met wie ik ook spreek, iedereen is boos. Afgelopen zaterdag hebben ze hier in de wijk " het gezicht voor Caiway gezocht". Toevallig vroegen ze iemand of hij dat wilde zijn, nou die heeft ze ook voor een paar stuivers gegeven.
Tot op heden heb ik pas 1 persoon gesproken die er over nadenkt om glasvezel te nemen.
Ga haast denken dat het allemaal voor niets is geweest.
 
pauke
praten we hier om een glasvezelmodem of glasvezel aansluiting?
 
Adios

Quote

Joke Den Haag schreef:

Ik wacht even de mail af. En met wie ik ook spreek, iedereen is boos. Afgelopen zaterdag hebben ze hier in de wijk " het gezicht voor Caiway gezocht". Toevallig vroegen ze iemand of hij dat wilde zijn, nou die heeft ze ook voor een paar stuivers gegeven.
Tot op heden heb ik pas 1 persoon gesproken die er over nadenkt om glasvezel te nemen.
Ga haast denken dat het allemaal voor niets is geweest.



Joke, het is zeker niet voor niets geweest.

Ik verwacht binnen een paar jaar, dat Caiway de alles in één pakketten op de coaxkabel gaat schrappen. Alleen televisie is dan nog via de coax te ontvangen. Het internet en telefonie gaat dan uitsluitend over glas.
 
Joke Den Haag
Hi Fiber,

Het volgende ontving ik gisteren in de mail op mijn vraag (3 weken geleden) hoe ik TV kon bestellen. Wist toen nog niet dat men het hele pakket moest bestellen.

Het is op dit moment nog niet bekend of we alleen televisie gaan leveren via glasvezel. Vooralsnog kunt u alleen voor inschrijven voor 3 in 1.

Nu even nog afwachten wat het antwoord op de mail van deze week gaat worden.
Eigenlijk heb ik daarin de eis gesteld om nu een keuze te maken. Wel of geen TV.

Ik begrijp wel waar ze mee bezig zijn, veel wijkbewoners hebben in de afgelopen 10 jaar Caiway Internet opgezegd. Ze proberen door het 3 in 1 pakket de mensen weer terug te krijgen.
Dat gaat echt niet lukken, het vertrouwen is weg.
Ook zit er ergens een storing in de coax, dus als ze de mensen eerst goeie TV aanbieden, dan hebben ze de kans, dat mensen ook weer het Internet aandurven.
Maar voorlopig hoor ik enkel maar negatieve verhalen over Caiway.

Joke
 
Adios

Quote

Joke Den Haag schreef:

Hi Fiber,

Het volgende ontving ik gisteren in de mail op mijn vraag (3 weken geleden) hoe ik TV kon bestellen. Wist toen nog niet dat men het hele pakket moest bestellen.

Het is op dit moment nog niet bekend of we alleen televisie gaan leveren via glasvezel. Vooralsnog kunt u alleen voor inschrijven voor 3 in 1.

Nu even nog afwachten wat het antwoord op de mail van deze week gaat worden.
Eigenlijk heb ik daarin de eis gesteld om nu een keuze te maken. Wel of geen TV.

Ik begrijp wel waar ze mee bezig zijn, veel wijkbewoners hebben in de afgelopen 10 jaar Caiway Internet opgezegd. Ze proberen door het 3 in 1 pakket de mensen weer terug te krijgen.
Dat gaat echt niet lukken, het vertrouwen is weg.
Ook zit er ergens een storing in de coax, dus als ze de mensen eerst goeie TV aanbieden, dan hebben ze de kans, dat mensen ook weer het Internet aandurven.
Maar voorlopig hoor ik enkel maar negatieve verhalen over Caiway.

Joke


Is het kabelsignaal in heel jullie wijk dan zo slecht ?
 
Joke Den Haag
Zelf neem ik via de SD decoder series op en heel vaak zie ik dan E48 staan. Ongeveer 2 a 3 seconden met een signaal sterkte van 95%.
Bij de buren, die nemen niets op, hebben het probleem dat het beeld even stil staat, maar wel het geluid door gaat. Dit gebeurd zo 'n 3 keer per avond.
Dit gebeurd ook bij een buurtje die niet bij ons in de flat woont.

Ook de buurman beneden die een HD decoder heeft, daar is Caiway een poosje geleden langs geweest en toen bleek in het kastje buiten van Caiway door de wind de kabel "verschoven, beetje losgeraakt" te zijn.

Verleden maand bij de buurvrouw naast mij, bleek dat in dat zelfde kastje haar kabel geoxideerd zou zijn.

Voor mij toen ik Internet had tig keer langs geweest om het signaal te versterken. Om het uur lag de verbinding er uit.
De HD decoder van mij haalt niet eens de 80% signaalsterkte, gisteravond 3 keer blokjes bij Ned1. (Maar de decoder moet ik nog op een ziggo aansluiting testen, nog geen tijd gehad.)

Dus lijkt het mij inderdaad een wijk probleem.
Ik herinner mij wel dat een paar jaar geleden we een heel goed beeld hadden. En na de storing van een paar uur, 2 keer in diezelfde week, het nooit meer hetzelfde is geworden.
 
Adios
Ik zou dan massaal allemaal gaan klagen bij Caiway. Je betaalt tenslotte voor goede doorgifte.
 
AlHor

Quote

Fiberkrimpen schreef:

Ik zou dan massaal allemaal gaan klagen bij Caiway. Je betaalt tenslotte voor goede doorgifte.


Misschien is de kabeling in die hele flat wel erg verouderd? Weet niet hoe oud dat gebouw is? Laat ze de boel maar eens opnieuw bekabelen. Als ze dan toch bezig zijn met glas leggen in het hele westland dan kan dat stukje coax voor een hele flat toch ook wel? Ze beloven ook al ga je over op glas alles in 1 dat je nog steeds via je coax kan kijken. Dus dat moet dan ook wel kunnen!
 
Joke Den Haag
Bijna 12 jaar. Maar als het een deel van een wijk probleem is dan moeten ze toch eerst achterhalen wat er aan de hand is.

Wacht eerst even de mail van Caiway af en dan kan ik altijd nog iets gaan ondernemen dat we zonder storing via coax kunnen kijken.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 13 2012 15:48:22:
Net ontvangen mail van Caiway.

Bedankt voor uw mail.

In uw mail geeft u aan dat over glasvezel alleen de dienst tv wilt gaan afnemen. Ook geeft u aan dat wanneer u eerder op de hoogte was geweest van het feit dat alleen een tv abonnement over glasvezel niet mogelijk was dat u dan de glasvezel aansluiting niet tot in uw woning had willen laten aanleggen.

Wij respecteren u mening en begrijpen ook uw teleurstelling. Wel is het zo dat het product aanbod nog niet bekend was op het moment dat glasvezel bij u tot in de woning is aangelegd.

Nagenoeg iedere woning krijgt een glasvezelaansluiting. Dit is vergelijkbaar met de het isra punt van KPN en de coax wantcontactdoos die ook in iedere woning te vinden is. Caiway zal de kabels en modems niet uit uw woning verwijderen. Ook kunnen wij u geen compensatie toekennen voor het feit dat u in totaal 4 dagen thuis bent gebleven voor de aanleg van glasvezel tot in uw woning.

Met vriendelijke groet,
Caiway


Michiel Vries

medewerker klantenservice

Dit betekent gewoon, get lost.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 13 september 2012, 15:48
 
Adios
Nou ja, je weet nu waar je aan toe bent.

Ik heb KPN ook nooit een ISRA punt zien verwijderen uit een woning. Joke, doe een leuke strik om de modem en koppel em los van de stroom en je hebt nergens last van.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard bij glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie