obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Usenet en CaiWay/Delta, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen.
 Onderwerp afdrukken
news+ server
lekkie_m
ik heb bij mijn caiway mij aangemeld voor de news+ van caiway drie dagen geleden, ik heb de bevestigsmail ook gehad, maar nu heb ik alles ingesteld bij SABnzbd 0.7.3 en nu krijg ik steeds de foutmelding : "482 you are not allowed to use this service " weet iemand hoe nu verder, of betaal ik straks voor iets waar ik niets aan heb

ik hoop dat ik bij jullie verder kom want de site van caiway zelf biedt geen oplossing
 
Caiway Webcare

Quote

lekkie_m schreef:

ik heb bij mijn caiway mij aangemeld voor de news+ van caiway drie dagen geleden, ik heb de bevestigsmail ook gehad, maar nu heb ik alles ingesteld bij SABnzbd 0.7.3 en nu krijg ik steeds de foutmelding : "482 you are not allowed to use this service " weet iemand hoe nu verder, of betaal ik straks voor iets waar ik niets aan heb

ik hoop dat ik bij jullie verder kom want de site van caiway zelf biedt geen oplossing



lekkie_m,

Kan je je postcode en huisnummer in een PB toesturen zodat we kunnen uitzoeken wat er misgaat met de verbinding?

Mike E.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Volgens mij is er wat anders aan de hand, want ik zit bij een andere nieuwserver maar heb ook problemen momenteel.
 
popmart1970
Geen verbinding, of veel incompletes??!!

Het laatste is de laatste tijd wat meer ivm "verzoeken" aan de usenetservers om copyright-materiaal niet of te incompleet aan te leveren!!!

Eweka is dus 1 van de heel meewerkende payservers!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
maanmist
eweka is juist degene met de meeste afgebroken downloads. Ben er al weg.
 
popmart1970
Dat bedoelde ik ook te zeggen Maanmist!! Eweka is 1 vd meest (met Brein-achtigen)meewerkende payservers!!! Ze hebben mega veel incompletes enzo!!

Helaas merk je ook dat bestanden soms helemaal compleet staan op binsearch ofzo, maar bij downen niet op de server staan!!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
maanmist
zoals gezegd ben ik al over. Einde Eweka vrees ik.
 
Caiway Webcare
Op dit moment is er een storing actief betreffende onze newsserver.

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
IPv6-Router
XS-News had gisteren problemen, maar volgens de statusberichten van XS-News
op de site zou alles weer opgelost moeten zijn. Caiway haalt zijn binary newsgroepen bij XS-News weg.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'news+ server', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
News server Storing : 1 19 dec 2019
News server Storing : 3 18 sep 2019
Eigen DNS server draaien Algemeen : 1 05 mrt 2019
News server Storing : 1 01 okt 2018
Advertentie