obey-robots.txt
05 December 2016, 17:32
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken

Eurosport2 HD en veranderingen SPORT1

tolliver1967
Tot nu toe nog weinig nieuws vanuit het sportfront van Caiway. Men si al meer dan een jaar in onderhandeling met Eurosport. Zoals de meeste aanbieders inmiddels Eurosport2 in de Nederlands taal uitzenden blijft Caiway hierin achter. Continu krijgen we te horen dat men nog aan het onderhandelen zijn. Nu wordt bij de meeste kabelexploitanten vanaf volgende week ook Eurosport2 in HD uitgezonden ivm het duitse voetbal. Ook hier nog geen mededeling van Caiway!

Vanaf 25 augustus gaan er ook een aantal veranderingen plaats vinden bij sport1, met 2 HD zenders. Ook aan het front van Caiway blijft het omtrent deze wijziging stil. Ik vraag me af hoe de communicatie in zijn werk gaat en wie er aan de onderhandelingstafel zit!

Ik wacht maar geduldig af, en opmerkingen op twitter van Caiway als zodra we hiermee starten krijg je het vanzelf te horen is een echte dooddoener. Tenslotte betaal ik meer dan 100 euro in de maand. Verheug me op mijn glasvezel want dan ben ik een stuk goedkoper uit en heb dan meer snelheid.

Adios
Volgens mij is Caiway de enige aanbieder kabelaar in Nederland die geen Eurosport 2 met Nederlands geluid doorgeeft. Zowaar een blamage voor een Nederlandse kabelaar.

cawul
Ik heb geen Eurosport2, zou dit op heel incidentele basis wel graag willen hebben.
Hoe moet ik dat begrijpen, 'geen Eurosport 2 met Nederlands geluid' ?

Voorbeeld: er is kunstschaatsen op Eurosport2 met normaal gesproken Nederlands commentaar (zoals, vroeger, bij Eurosport1),
krijg je dat dan niet door? Of wat...?

=

Adios
Nee, Wij hebben bij Caiway alleen Eurosport 2 met Engels commentaar.

Ook is Eurosport 2 bij Caiway alleen in SD te zien.

Bij de andere kabelaars al tijden ook in HD.

cawul
Hartelijk dank!!

Dit is echt belangrijk voor me.

Dan laat ik Eurosport2 schieten. Het extra pakket hier zou 9,90 euro p/m kosten.
Je krijgt dan 25 zenders, waarvan Eurosport2 en (omdat het in het pakket zit) History Channel voor mij interessant zijn.
Maar nu Eurosport SD is en Engels commentaar (bij Eurosport1 was het NL), laat ik het schieten.
(Overigens, ik kan uitstekend overweg met Engels, maar ik vind NL toch wel zo makkelijk)

Nogmaals dank.
=

Adios
9,90 extra ? Bij Caiway zit Eurosport 2 gewoon in het baispakket !

cawul
Sorry, had ik moet zeggen/schrijven: we hebben het over Albrandswaard.

Voor Albrandswaard gelden niet de standaard pakketten. Blijkbaar destijds door de gemeente bedongen bij verkoop van het netwerk aan CIF. Wij hebben bijvoorbeeld (gelukkig!) Holland Doc. Is eer een extra pakket voor niet ingezetenen van Albrandswaard.
=

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 28 2013 10:11:42:
Het zou zo zijn dat Eurosport hun 2e kanaal (Eurosport2) al sinds november 2012 voorziet van Nederlands commentaar.

Alleen Glashart Media, Delta Digitale TV en Caiw (en alle kleine televisieaanbieders) zenden Eurosport 2 met Engelstalig commentaar uit. Dit is de Eurosport 2 versie zonder Bundesliga voetbal. CanalDigitaal geeft deze versie van Eurosport 2 met Nederlandstalig commentaar door.

De grote Nederlandse televisieaanbieders zoals UPC en Ziggo, KPN en Tele2 geven het Eurosport 2 signaal (met Bundesliga voetbal) door met Nederlands commentaar.

zie: http://www.eurosportlights.nl/eurosport_2/pi23.php

Het is jammer dat Caiway op dit punt nog steeds achterblijft. . .

Heel... misschien, wanneer we met z'n allen gaan piepen, dat ze over te halen zijn.
=
Gewijzigd door cawul op 28 januari 2013, 10:11

Adios
Ik heb al een jaar geleden aangekaart dat Nederlands commentaar wel fijn zou zijn bij Eurosport 2.

Maar ja, Caiway is tegenwoordig met alles het laatste lijkt het wel.

Alleen met de tarieven niet.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eurosport2 HD en veranderingen SPORT1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Sport1 onderhandelt met aanbieders over meer HD-kanalen Welke zender wil je er nog bij hebben? 4 14 augustus 2015, 16:15
Binnenkort Eurosport2 nederlands bij Caiway Welke zender wil je er nog bij hebben? 8 03 juni 2015, 19:20
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers Welke zender wil je er nog bij hebben? 20 15 maart 2014, 13:18
Sport1 Live ´Zender van de maand´ bij Caiway Nieuws van CaiWay 1 04 april 2011, 20:33
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje00:25:13
| Airrider01:27:30
| Highway01:28:42
| Offline02:51:52
| The red rooster03:29:20
| vossoft05:33:10
| 2fast4u07:42:13
| arievree09:02:51
| Fredy09:31:59
| Sandwedge21:12:49
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.