obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Heeft analoog nog toekomst? De verwachting is dat analoog verdwijnt en digitaal er voor in de plaats komt.
 Onderwerp afdrukken
Modem
gerrit
Hallo, Wie can mij helpen aan de software om de Scientific Atlanta epc2203 modem, opnieuw te installerren?
Ik ben de dvd kwijt.

bvd

Gerrit
 
magicwizz

Quote

gerrit schreef:
Hallo, Wie can mij helpen aan de software om de Scientific Atlanta epc2203 modem, opnieuw te installerren?
Ik ben de dvd kwijt.

bvd

Gerrit


Goedenavond Gerrit,

Als je in je pc een ethernet aansluiting hebt zitten heb je helemaal geen USB kabel nodig om de modem aan te sluiten. De drivers zijn zeer moeilijk te vinden en hebben in het verleden erbij gezeten. Tegenwoordig wordt dat niet meer gedaan omdat er nog maar weinig mensen zijn die de modem nog via de USB aansluiten. Als je de modem via USB gaat aansluiten heb je ook nog een ander nadeel. Mocht het nu zijn dat je een abonnement bij Caiway hebt lopen zoals Super of Ultra heeft het geen zin om USB te gebruiken. Tevens is het aansluiten via USB ook wat minder betrouwbaar op een modem.
 
Dr-Pepper

Quote

gerrit schreef:
Hallo, Wie can mij helpen aan de software om de Scientific Atlanta epc2203 modem, opnieuw te installerren?
Ik ben de dvd kwijt.

bvd

Gerrit


Deze bijvoorbeeld.
http://www.cisco.com/web/consumer/support/modem_DPC2203.html#~drivers

Het klopt overigens wel dat als je hem op UTP aansluit je helemaal geen drivers nodig heb.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Advertentie