obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing internet
Caiway Webcare

Quote

susel schreef:

Dat lijkt mij erg sterk dat mijn verbinding niet kan worden nagelopen of klantgegevens niet heb ontvangen, want ik heb een berichtje ontvangen van Harma, met o.a. de volgende tekst: Ik heb je signaal nagekeken. Je signaal waarde is (te) hoog. Dit kan je storing verklaren.
Tsja en nu?
Probleem blijft bestaan


Sorry, ging intern niet helemaal goed. Inmiddels heb ik wel je gegevens gevonden. Je signaal is op dit moment ook nog niet in orde. Inmiddels is hiervoor een storingsticket aangemaakt. Op basis daarvan wordt het op afstand verholpen of krijg je een telefoontje met het voorstel voor een afspraak.

Dat alles zal in de komende dagen gaan plaatsvinden, uiteraard houden we je op de hoogte.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
susel
Graag wil ik u even op de hoogte houden van de vorderingen. Er is inmiddels een monteur geweest en alles was goed aangesloten bij mij thuis. Hij heeft geconstateerd dat het signaal niet goed was en heeft ergens in een kastje op de straat iets veranderd. Daarna heb ik ruim een week geen problemen meer gehad. Maar sinds gisteren en vandaag is het weer raak. Gisteren (voor zover ik thuis was) 2 keer verbinding van telefoon en internet eruit en vandaag inmiddels weer 4 keer verbroken. Word er een beetje moedeloos van.
 
Adios
Woon je toevallig in het Rekam gebied ?
 
susel
wat is het rekam gebied? ik woon in Uithoorn
 
Adios
Het Rekam gebied is Gouda en omgeving.
 
Ria
Ik woon in Gouda en zit er inmiddels sterk aan te denken om een andere provider te nemen.
gisteren weer storing, begon rond 14.00 uur en vanaf vanmorgen 06.53 hebben we eindelijk weer internet.
word er echt niet goed van, wij hebben het internet nodig en vind zulke lange storingen echt niet gewoon.
nergens kan je terug vinden of er bij CaiWay storing is.
heb mijn kastje rechtstreeks in het wandkastje gedaan en kreeg de zelfde storing te zien, dus het lag NIET aan mijn kabels of wat dan ook in huis.
 
Adios
Nou Ria, meestal is de Rekam de schuldige hoor. Het grootste gedeelte van Gouda zit nog op het antieke rijgsysteem. Iets wat de meeste kabelaars al twintig jaar geleden zijn vervangen voor een stersysteem.

Heb zelf gezien hoe mensen in het Rekam gebied worden afgesloten. In de wandcontactdoos. Dat is bijna vooroorlogs. Helaas zegt dit wel alles over de erbarmelijke staat van het coaxnetwerk in Gouda.

Analoge televisie zag er ook nooit goed uit.

Zolang Rekam ten koste van alles zijn lage tarief blijft handhaven,wat dus volgens mij te laag is om verantwoord je netwerk te onderhouden, dan blijf je met de gebakken peren zitten in Gouda.

Ik las wel dat de Rekam glasvezel gaat aanleggen in Reewijk. Wie weet wordt heel Gouda ook nog eens verglaasd.
 
Ria
ik weet niet wie of wat de oorzaak is van de vele en lange storingen, maar ik weet wel dat ik elke maand veel geld betaal voor mijn internet en televisie, dan mag je toch ook wel wat terug verwachten.
de vorige keer kreeg ik per mail, na veel klagen, het volgende te horen :

De storing wordt veroorzaakt door een slecht signaal op uw kabelmodem, hierop is
een te grote mate van signaalverlies te meten.
U geeft aan dat het niet helpt om de modem direct aan te sluiten op dat moment. Ik kan niet achterhalen of op die tijdstippen een centrale storing is geweest.
Graag bieden ik u een servicemonteur aan om uw situatie te beoordelen. Deze monteur kan zowel binnen als buiten de woning storingen vaststellen.
Indien het signaal niet goed binnenkomt wordt dit kosteloos door een signaalmonteur opgelost.
Mocht er binnen iets verkeerd gaan dan lost de monteur dat direct voor u op. In het laatste geval dient u rekening te houden met de voorrijkosten.
Deze zijn € 37,50 en eventueel materiaalkosten.

Ik zou dan toch eerst van te voren willen weten wara het probleem ligt, ik kan niet zo maar even zo veel geld ophoesten
ik moet dus maar genoegen nemen met de storingen, want hier in huis is alles al zo goed mogelijk na gekeken.
En als het probleem inderdaad bij Rekam blijkt te liggen, dan vind ik het helemaal schandalig dat zij (rekam) hier niets aan doen. Sad
Zou fijn zijn als ze hier ook glasvezel aan gaan leggen, misschien dat het dan beter zal gaan.
tot die tijd zullen we maar blijven hopen dat de storingen mee zullen vallen en niet meer zo lang zullen duren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie