obey-robots.txt
10 December 2016, 05:57
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Storing internet

FredH
Mijn internet valt steeds weg, modem krijgt geen verbinding volgens lampje - uit - aan zetten geen effect. Irritant
 
susel
Heb daar de laatste dagen ook weer heel veel last van in Uithoorn. Overigens in het verleden al heel vaak Caiway gebeld en moet elke keer splitter vervangen. Heb inmiddels voor een kapitaal aan splitters liggen. Heb al een keer monteur aan huis gehad, maar kon niets vinden. Wordt er gek van, heb alle kabels vernieuwd, splitters vervangen, maar telefoon en internet vallen minstens 10 x per dag weg. Elke keer zie je het modem weer opnieuw opstarten, soms uren lang geen internet en telefoon. Televisie blijft het wel keurig doen via de kabel overigens. Kunnen jullie het signaal niet sterker maken of is er iets anders aan de hand?
Gewijzigd door susel op 15 juli 2012, 00:04
 
Caiway Webcare
FredH schreef:

Mijn internet valt steeds weg, modem krijgt geen verbinding volgens lampje - uit - aan zetten geen effect. Irritant


Beste FredH,

Naar aanleiding van je melding willen we je vragen of je je adresgegeven via een PB door kunt geven.

Met vriendelijke groet,

Harma

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 16 2012 11:33:51:
susel schreef:

Heb daar de laatste dagen ook weer heel veel last van in Uithoorn. Overigens in het verleden al heel vaak Caiway gebeld en moet elke keer splitter vervangen. Heb inmiddels voor een kapitaal aan splitters liggen. Heb al een keer monteur aan huis gehad, maar kon niets vinden. Wordt er gek van, heb alle kabels vernieuwd, splitters vervangen, maar telefoon en internet vallen minstens 10 x per dag weg. Elke keer zie je het modem weer opnieuw opstarten, soms uren lang geen internet en telefoon. Televisie blijft het wel keurig doen via de kabel overigens. Kunnen jullie het signaal niet sterker maken of is er iets anders aan de hand?


Beste susel,

Voor jou hetzeflde verzoek. Kan je naar aanleiding van je melding je adresgegeven via een PB doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
--------------------------------------------------------------------------------
Gewijzigd door Caiway Webcare op 16 juli 2012, 11:33
Caiway Webcare Team
 
pauke
splitter vervangen is standaard antwoord.
al jaren
 
Caiway Webcare
pauke schreef:

splitter vervangen is standaard antwoord.
al jaren


Inmiddels zijn er een hoop dingen verbeterd, waaronder dat advies. Sowieso zal je dat advies niet tegenkomen op dit forum.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
pauke
Vraag me alleen af wat het verschil is tussen de helpdesk bij caiway en Caiway Webcare Team?
En waarom mensen geen response op e-mail en dergelijke krijgen, veel over gelezen hier op forum.
Hier krijg je sneller antwoord en word je beter geholpen heb ik 't idee
 
Caiway Webcare
pauke schreef:

Vraag me alleen af wat het verschil is tussen de helpdesk bij caiway en Caiway Webcare Team?
En waarom mensen geen response op e-mail en dergelijke krijgen, veel over gelezen hier op forum.
Hier krijg je sneller antwoord en word je beter geholpen heb ik 't idee


Momenteel is het helaas erg druk qua E-mailafhandeling, geen response komt niet voor. Hooguit later dan verwacht waar we uiteraard niet blij mee zijn.

Webcare heeft qua snelheid van handelen andere targets, deze targets worden gelukkig ook gehaald.

Qua kwaliteit zal het niet uit mogen maken. Uiteraard wordt er wel bijgestuurd op zaken die niet goed zijn gegaan.

Bert Vellekoop

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 25 2012 16:33:43:
FredH schreef:

Mijn internet valt steeds weg, modem krijgt geen verbinding volgens lampje - uit - aan zetten geen effect. Irritant


We hebben inmiddels het resultaat van de modemmeting ontvangen, heb je de afgelopen vijf dagen nog onderbrekingen meegemaakt?

Bert Vellekoop
Gewijzigd door Caiway Webcare op 25 juli 2012, 16:33
Caiway Webcare Team
 
susel
Volgens mij is er is aan het probleem nog niets veranderd. Afgelopen middag weer bijna de hele middag internet en telefoon eruit gelegen. Verbinding met internet valt ook s'avonds regelmatig weg.
Wordt er zo langzamerhand wanhopig van.
 
Caiway Webcare
susel schreef:

Volgens mij is er is aan het probleem nog niets veranderd. Afgelopen middag weer bijna de hele middag internet en telefoon eruit gelegen. Verbinding met internet valt ook s'avonds regelmatig weg.
Wordt er zo langzamerhand wanhopig van.


We hebben je verbinding nog niet kunnen nalopen omdat we je adres of klantgegevens nog niet hebben ontvangen. Uiteraard helpen we je graag maar zonder die data wordt het een beetje lastig.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
susel
Dat lijkt mij erg sterk dat mijn verbinding niet kan worden nagelopen of klantgegevens niet heb ontvangen, want ik heb een berichtje ontvangen van Harma, met o.a. de volgende tekst: Ik heb je signaal nagekeken. Je signaal waarde is (te) hoog. Dit kan je storing verklaren.
Tsja en nu?
Probleem blijft bestaan
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Microsoft Windows 10 internet problemen oplossing Instellingen software 1 09 december 2016, 23:27
Storing sbs6, net 5 en Veronica Digitale radio of televisie storing 6 04 december 2016, 16:50
Geen internet Storing 3 03 december 2016, 14:12
Powerline zowel internet als TV? Eigen netwerk 5 25 november 2016, 21:30
Storing Bluetooth op wifi Algemeen 2 11 november 2016, 18:11
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:28:12
| Highway06:46:47
| 2fast4u06:51:47
| Solaris07:13:30
| erickiel09:02:59
| vossoft10:04:31
| Bordewolf11:43:09
| flipje12:39:14
| Sandwedge13:49:08
| markmart20:08:10
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.